torsdag, desember 01, 2011

1. desember

Photobucket

Fyrste desember yo! I dag våkna eg enda sjukare, og fant ut at det var best å oppøke doktoren. Det viste seg at eg har fått bihulebetendelse og mykoplasma lungebetendelse (akkurat som Bjarte Paul i RR!!), og fekk antibiotika. So no har eg lånt meg tre filmar, kjøpt lys gløgg (ny favoritt ass), potetgull og snop. Håper eg vert fort frisk, det er jo snart jul! Men det er ikkje direkte vinterstemning på Hareid, storm og regn og kaldt og mørkt. Det var meldt snø i helga, så kanskje vert det kvitt ute då. Heldigvis fins det andre måtar ein kan få litt julestemning på! For eksempel kan du sette på denne fine juleplata:

Photobucket

Sidan vi har gått inn i julemånaden desember, nyttar eg anledninga til å legge ut ei aldri så lita ønskeliste.
Mine trufaste lesarar er jo familie og vennar, så då kan ein kanskje få nokre tips dersom ein var tenkt å gi meg gåve. :)
Eg ønskar meg:

♥ fine smykker, kanskje med globus, fuglar eller fjører på
Photobucket

♥ rosa moccamaster!
Photobucket

♥ fine, gamle koppar. Gjerne frå bruktbutikk, med rosemønster.
Photobucket

♥ frå Kremmerhuset: serveringsbrett, "tante sofie" kopp m/fat, kakeboks
Photobucket

♥ etasjefat frå Kremmerhuset
Photobucket

♥ smykkestativ med fuglar, Kremmerhuset
Photobucket

♥ frå Indiska: buddhalampe, lysestake og fat
Photobucket

Snakkast i morgon. :)

5 kommentarer:

Birte sa...

Kor bra du la ut ønskeliste!! :) Ej sku spør om du kunne lage til mej! hehe :D

Kristin sa...

Eni med me Birte! Hadde tenkt å sende dej ei melding om ka du ønskte dej :) Men mest av alt e ej glad du he starta med adventsblogging :)

Henriette sa...

Fun fact: Lys gløgg e dobbelt so dyrt!

Anna Josefin sa...

Bære hyggelig jenter ;)
Birte, du veit ej ønske mej inspo dagboka!

Henriette: i know, men dobbelt so god også. :)

karoline sa...

Når ej såg ønskelista di, kom ej på en ting ej he so du skal få med mej! Kjekt! ;)

men skulle nesten ha vore sånn bryllupsliste, sånn at vi kan krysse av ka vi kjøpe. so du ikkje fæ 4 buddah lampa liksom! ;)