torsdag, desember 08, 2011

8. desember

Denne heilt vanlige torsdagen i desember har so longt vore ganske innhaldsrik. Radioresepsjonen på radio, på Skype med ein fin gut i Japan, stormfyrt i peisen, spist to mandarinar, åpna luke i flaxkalendaren, bestilt to kinobillettar og høyrt på Kaizers Orchestra. No skal eg fortsette mitt vesle juleverksted, og her skal du få nokren smakebitar. Hadet!

To KwangBin: 넌 너무 재밌어하고 똑똑.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

PS! For litt sidan starta eg på eit lite prosjekt, å lage eit bilete som skal henge på stua mi. Det er ein bit tapet på eit lerret, og så har eg skrive ned alt eg har lyst til å gjer. PG har allereide lovt å bli med til Taj Mahal og Roma. :) Blei ferdig i går!

Photobucket

Photobucket

3 kommentarer:

Birte sa...

Deili torsdagmorgen! :) Å e SPENNA KLAR til kino!!

Maria sa...

Min torsdag har så langt bestått av å sove lengre enn jeg skulle (helt til ti!), frokost med brødskive med leverpostei og rødbeter (mitt favorittjulepålegg), en hel kanne advent-te (fra pakkekalenderen fra Kjellaug), Sufjans julealbum (<3), spise pepperkaker, brune punner og brente peanøtter (sistnevne er ekstra godt og lett å lage!) og å få lest ferdig "Bortførelsen" (en ungdomsroman jeg kan få om på muntligeksamenen min på mandag).

Fin dag :)

Ingunn sa...

Jeg vil og til India! I'm in! :D