tysdag, desember 06, 2011

6. desember

I dag skal eg gjere noko eg aldri har gjort før her på bloggen. Eg var nemlig på ein veldig fin og mektig konsert i kirka på laurdag, der det blei sagt at alle som har fått ei stemme kan også synge. At når du tør å synge veks trua på deg sjølv, og at det var gjort undersøkelsar der ein fann ut at dei som song hadde bedre psykisk helse. Så det ligg nok noke i det. Viss ein tenker over det, er det ofte lettare for oss å "drite oss ut" på andre måtar, enn det er å stå på ei scene å synge. Rart eigentleg.
No syng eg jo heile tida for meg sjølv, og no og då på ei scene, men eg har aldri lagt ut mine songar sjølv. Det har eg tenkt å utfordre meg sjølv til å gjere no. Så i går leika eg meg litt i Garageband, og spelte inn ein aldri så liten julesong, til ære for dokke som les adventsbloggen min.

15 kommentarer:

Birte sa...

FLINKASTE EJ VEIT OM!! :)

Henris sa...

Flinke du e! :D Ja,takk til meir synging på bloggen:)

sigg sa...

NYDLIIIIIII!!! :)

Anonym sa...

Åååå flinke Anna ! :) åso favoritt julesongen me da :)

Lovise sa...

åå, so fint Anna :) likte at det va fleirstemt! fin opptur i eksamenslesninga mi:D

Kristin Biristrand sa...

Det var vakkert, Anna!

Dagny sa...

Ditte vil vi ha meir av! :D Ekte Bernhoft-stil

Julia sa...

nyyydelig <3

Annika sa...

So flinke du e!! :D

Anna Josefin sa...

TUSEN TAKK!! det blei ikkje so skummelt som forventa, når dokke e so kjekke med mej :) :)

Maria sa...

SÅ fint! Mer mer :D

Karoline sa...

flinka mi! <3

jorunn sa...

ditte va vakkert! savna å synge ilag me dej! tilåme ole johan bjunde å "synge" la me:)

Regine sa...

Fint!

Janicke sa...

Du synge so fint Anna! Ej vil høyre meir=)=)