fredag, desember 02, 2011

2. desember

It's beginning to look a lot like christmas! For fyrste gong i mi historie jubla eg litt inni meg då eg såg ut vinduet i dag tidleg. Alt var kvitt og snøen hadde komt! Eg trur det må vere den etterlengta julestemninga som slår til. Det gir brått litt meir meining å tenke på jula no. Då julemarsipanen kom i butikkane tidleg i oktober, tenkte eg automatisk at det var tilbud på julegodteri, slik som det brukar å vere på nyåret. Men no har snøen komt, ein kan snart tenne det andre lyset, blånissane har komt på skjermen og det varmar ekstra i hjertet når det er kaldt og kvitt ute.
I den anledning har eg funne ein liten skatt til dokke. Høyr fine Samsaya og tenk på ein ven du saknar og er glad i, så kanskje du vert varm om hjertet du og.



Photobucket

Photobucket

Photobucket

2 kommentarer:

Birte sa...

Du ekje aleine om d :) På tide å parkere na Lusifer!

Maria sa...

Fredag for en uke sida så vi Linus i svingen på storskjerm i barnehagen, tre episoder i mørket med puter og fanget fullt av barn, da fikk jeg nesten litt julestemning. Koselig!