tysdag, desember 21, 2010

21. desember



Eg er så trøtt og sliten i dag. Eg har falt ned igjen i den mørke og velkjente gropa mi. Hallo mørke, eg har ikkje sakna deg. Lurer på om den svarte veggen rundt meg blir lysare etterkvart. Eller kanskje eg klarer å lage meg fine vindu på den. Det er tre dagar til jul, og eg klarer ikkje forstå korleis eg skal kome meg gjennom dei neste dagane.
I dag har eg sove, dusja, sove, sett mange episoder med Heroes og enda fleire episoder med Sex and the City. No vil eg berre sove meir.

Sangen over er så fin at eg kjener tårene krype opp over heilt i frå magen og ut i augekroken.

Well maybe I'm just tired,
tired of never knowing.

I know i'm not good enough for you
.

Photobucket
Photobucket

5 kommentarer:

Ingunn Ekern sa...

♥ Josie... fin / trist sang!
Akkurat som deg, du er så fin, det er så dårlig gjort at du og er trist!
Jeg tror at julaften blir en veldig fin dag for deg. Den kommer til deg, du trenger ikke komme til den. Når det er mørkt og alt er tungt og dritt, så er det en ting man allikevel kan være sikker på, og det er at det vil komme bedre dager, Alltid!

Mari sa...

Håpe du fæ mange gode daga i jula, Anna! Stor klem

Anders sa...

Klem!

Kaja sa...

Hehe, den klemmen var egentlig fra meg, men Andy har tydligvis lånt dataen min. :D Men tipper han mer enn villig sender en klem han også.

Maria sa...

Jeg er så glad i deg, fin-Anna!