laurdag, desember 18, 2010

19. desember

Photobucket

Eg elskar absolutt alt med denne serien. Eg hadde lett gifta meg med Mr. Schuester, så kunne vi sunge duettar resten av livet. Mi favorittscene hittil i serien er når han syng "Tell me something good" til Sue Sylvester. Veit ikkje kor monge gongar eg spolte tilbake til den scena! Kunne lett date'a Finn også. Eller kanskje Puck, han er ein type som er litt for kul for Glee-gjengen, men han overraskar stadig vekk. Så har han hanekam. Kanskje det er derfor eg er svak for han, at han er litt "bad guy" men samtidig syng så fint.
Og Kurt er min absolutte favoritt. Kurt Elizabeth Hummel, som elskar Gaga, Madonna og som får heile fotballaget til å danse til "Single Ladies".

Dersom du ikkje har sett på denne serien, er du heilt nødd til å sjekke den ut!!

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


1 kommentar:

Birte sa...

hihi!! I <3 Glee!!