fredag, desember 17, 2010

17. desember

Eg er kanskje over gjennomsnittet glad i notatbøker. Eg har fleire små, nye, fine bøker med heilt blanke sider som eg gler meg til å ta i bruk. Eg har ei lita raud bok der eg skriv opp ting eg må huske på å gjer. Eg har ei anna som eg skriv opp oppskrifter i. Så har eg sjølvsagt ei stor dagbok, og ein svart almanakk. Og ei som eg skriv ned fine ting i, og teiknar litt i. Men eg trur den finaste eg har er den som ser ut som eit gammalt postkort på framsida, med eiffeltårnet på. Den står berre til pynt foreløbig.

I dag kom eg over ei bok som no står øverst på ønskelista mi. Eg var inne på Kipekee sin nettbutikk, og der fann eg denne. Den heiter "My life story", og er ei 100-års dagbok der ein kan skrive ned alt ein har gjort i livet. Kvar ein har budd og kven ein har budd i lag med. Kvar du har gått på skule og kvar du har jobba. Den har også eit verdenskart i seg, der ein kan krysse av plassar ein har vore og plassar ein vil reise til. Så er der ei liste du kan fylle ut med ting du vil gjere før du dør. Åh, det er so fint! Tenk kor kjekt å bla i den når ein vert eldre! Eller når ein har ein skikkeleg dårleg dag. Då kan ein bla i den å huske på alle muligheitene som fins, ting ein har fått til og ting ein vil gjere i framtida.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

PS! Sjekk ut the notebook doodles!

2 kommentarer:

Maria sa...

Så koselig med hundreårsbok! Det vil jeg skaffe meg!

Ingunn Ekern sa...

Me 2 :)