fredag, desember 10, 2010

10. desember

Ho ligg ved siden av meg når eg ikkje orkar å stå opp. Når eg har dårlege dagar, er ho tett ved sida mi, enten eg ligger, sitter, eller går fram og tilbake. Når eg er lei meg, vert ho lei seg.
Photobucket
Eg kan sitte å sjå på henne, observere for meg sjølv alle dei små og morsomme tinga ho gjer. Måten ho gjespar på, eller når sovnar sittande. Eller det at ho ikkje tør å gå ned kjellartrappa, men blir ståande på toppen og vente.
Photobucket
Ho er den einaste hunden eg veit som gir klemmar. Då kjem ho og legg labbane sine på skuldrane mine, og strekker seg opp og gnurar haudet sitt mot halsen min. Ho er så snill, og ho gir meg all sin kjærleik.
Photobucket
Photobucket
Uten at ho veit det, har ho redda meg mange gangar. Ho treng meg, og eg treng ho.

Verdens snildaste Jackie.
Photobucket

5 kommentarer:

Benjamin sa...

Ønsker meg en Jackie-klem :D

Kristina sa...

Ej mæ vil ha Jackie-klem!! <3

Anna Josefin sa...

Jackie dela ut til den som vil ha ho! ;)

Mari sa...

for en kjekke hund! du e heldig so he en sånne! men so vil ej vel tru at du skal ha litt av takka for at ho he blitt sånn! ;-)

Karoline sa...

FIN <3