laurdag, desember 11, 2010

11. desember

I dag er det den store vaskedagen her i Gjerdevegen 12. Mamma har hengt ut alle tepper, vaska vindu og rydda. Eg har rydda og vaska rommet mitt. Jackie har leika seg ute i dei enorme søylepyttane (sidan det brått vart fem plussgrader og regn, smelta snøven megafort). Eg gjekk ut å fann ho heilt brun i ansiktet, så då måtte ho rett i dusjen. Sidan har ho hosta/harka/hikka, eg trur ho har litt vatn bak i snuten. Men kva veit vel eg. Ventar på svar frå dyrepleiaren Karianne, om hundar kan verte forkjøla. Veit du det kanskje?
I allefall, no er her i vertfall reint og fint og klart til jula og til Karianne kjem på besøk neste helg. Eg gler meg massemasse til det, då skal vi kose oss, bake og slappe av.

13 dagar til jul i dag. Eg er ferdig med all julegåveproduksjon også. So no skal eg berre kvile og nyte dei neste vekene.
Det er kanskje litt seint å kome med no, men eg har jo ikkje lagt ut noko ønskeliste. Jaja. Eg veit ikkje om noko spesielt eg treng eller ønskar meg, (bortsett frå Nintendo Wii), så eg seier helder at eg ønskar meg alt og ingenting.
Til dømes ei slik notatbok kanskje?
Photobucket

Eller andre fine ting, som til dømes lommebok eller eigentleg alt som har sløyfe på seg.
Photobucket
Photobucket

4 kommentarer:

Birte sa...

HAHA!! du ska få ei kanin me sløyfe på fra mej :D!!

Anna Josefin sa...

jippiiiiiiii :)

Hilde sa...

Hei!
Karoline viste meg bloggen din, og den er så koselig å følge med på så den ligger nå under favoritter;)
Tenkte bare å fortelle deg at ja, hunder kan bli forkjøla;) Min hund har vært det i høst. Ho ble litt slappere, nøs litt også rant det fra nesa. Men det går over akkurat som en vanlig forkjølelse på mennesker. Utrolig søt hund du har forresten! =)
Hilsen Hilde (som bodde med Karoline i Bergen)

Anna Josefin sa...

Hei Hilde! hihi, kor kjekt :D
Javel, ja! Ho hosta og naus i heile går, men i dag he ej ikkje hørt nåke. So ej trur egentlig ikkje ho va skikkelig sjuke. Men greit å vete at dei kan bli det, uten at det e nåke meir alvorlig! ;)
Ej he sett bilde ta ne Sofia mæ, kjempefine!! :)
Kjekt med hund <3