laurdag, januar 01, 2011

2010

Det er noko med den fyrste dagen i eit nytt år. 01.01.2011. Ein ny start. Eg kan legge 2010 bak meg, og starte på nytt. Eg håper at dette året vert bedre enn det forrige. Sjølv om eg ikkje har noken konkrete planar for året (utenom eit par turar innom sjukehuset), håper eg at eg kan fylle det med positive, oppbyggande, og morsomme ting og mange fine minner.

I staden for ei oppsummering av 2010, tek eg heller ei kåring.

Årets støttespelar:
Photobucket

Årets bestevenn:
Photobucket

Årets vakraste:
Photobucket

Årets finaste påminnelse:
Photobucket

Årets mest absurde situasjon:
Photobucket

Årets tvillingpar:
Photobucket

Årets største og minste skatt:
Photobucket

Årets draum:
Photobucket

Årets mest savna:
Photobucket
(sjukepleia)

Årets mann/ framtidig ektemann:
Photobucket

Årets søtaste:
Photobucket

Årets søtaste bestevennar:
Photobucket

Årets beste muffins:
Photobucket
(smash-muffins med peanutbuttertopping)

Årets finaste songtekst: Kråkesølv - Mannekeng

Årets finaste idé: dele-spelelista mi på Spotify, fjører og diamantar. Det er så fint å sjå kva dokke høyrer på! Blir glad når eg ser nokon har lagt til ein song dei likar godt og høyrer mykje på. Det er så fint å dele.

5 kommentarer:

Ingunn Ekern sa...

Jeg har også gode tanker og store forventninger til 2011! Det skal bli et bra år for oss! :) :)

sigg sa...

ehem..... hei :) 2011 SKAL BLI BRAAAA!!! :D "D HE EJ TRUA PÅ!"

Anonym sa...

Det trur vi på!! og ber vi om, sant?! Gla i dej <3

Anna Josefin sa...

nåken må i allefall både tru og be, når ej ikkje klare å gjer det sjøl!
Gla i dej mæ :)

Maria sa...

Fineste Anna! *smask på kinnet*