søndag, januar 16, 2011

Det e so godt som ingenting som e so godt som nordavind mot varme kinn.

Når det er berre musikk, fred og tårer som kan gjere situasjonen pittepittelitt bedre, har ein ikkje så mykje å blogge om. Difor slår eg til med ei lita liste til!

♥ Ein ting eg har kjempelyst til akkurat no:
bli i lag med mannen i mitt liv, ligge på ein sofa i oslo og flire med morsomme folk, vere frisk, ha masse penga og muligheita til å bo i f.eks NY eller London, sitte på eit bord i min eigen kafé og spise verdens beste ostekake uten gelé på toppen.

Fem ting som får meg til å flire:
1. Eliah, når han heilt utan forvarsel byttar ut eit ord i ein song med "bæsj".
2. Arne Undheim sine MMSar.
3. Mr. Bean (spesielt då han er på ferie. Heile filmen. Elskar den.)
4. Slik humor.
5. Når Birte skal fortelle ei historie.

Fem ting som er superfint på det motsatte kjønn:
1. Eit sjarmerande smil.
2. Ein morsom latter.
3. Litt trange bukser.
4. Bra sko. Som f.eks lave Vans.
5. Litt langt, rufsehår.

Song på øyra:
Pachuca Sunrise, passelig på ein sein søndagskveld når ein saknar ein gut og gler seg til våren.

Eit outfitbilde:
Photobucket

NEIDA! Haha..

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ein situasjon eg kunne tenke meg å være i om 5 år:
hatt ein eigen kafé som det gjekk kjempebra med, ein fin plass som f.eks i Notting Hill. Eller ville eg reist jorda rundt og sett utrulege ting og opplevd mykje i lag med ein fin ein, f.eks Jarle.

Photobucket

Fine blogga:
- Hjartesmil
- Pernille
- Lise

Eit bilde der eg er smilar heilt på ekte:
Photobucket

Noke ærleg, som kjem rett frå hjertet. (I form av tekst/bilde/video/tegning/musikk.)

Photobucket

- denne songen. But only if you are a little bit in love with me.
- Og denne. Så korfor ror vi i ring?

Photobucket
Photobucket
Photobucket

3 kommentarer:

Marve sa...

Hihi, Kim er morsom når han ser på ting :D Og det er så fint bilde av deg med krøller og olajakke! Savner deg <3

Birte sa...

Kaaa so e so morsomt me de da???

outfit bilde (eliah), hehehehehehehhehhe!!!!! :p

Ingunn Ekern sa...

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3