fredag, januar 28, 2011

Heimelaga

Dokke har kanskje sett på facebook at nokon har "Pay it forward 2011" som status. Det går ut på at dei fem fyrste som kommenterar statusen, får noko heimelaga/handlaga i løpet av 2011. Fin idé, ikkje sant? Difor har eg lyst å vidareføre dette til bloggen min. Så dei fem fyrste som legg igjen ein kommentar under innlegget her, skal få noko heimelaga med meg. Det er veldig sannsynlig at det blir noko strikka altso. Eller kanskje syr eg litt. Uansett, du skal få noko med meg. Det er kjekt å glede nokon uansett om det er "Pay it forward" eller ikkje! :)

Photobucket

13 kommentarer:

karoline sa...

HURRRAA! Gler mej til noke heimelaga! Skikkelig fin ide!
<3

dagny sa...

operera du slik at ej må gi til 5 nye no?:)
ej blir iallefall veldig fornøgd viss ej fæ noke du he laga. :-)

Andrea sa...

Olala! Snilde-Anna! :)

Ej såg forresten den veldi fine brødstoffkorga di me ne Jorunn. ;) Karr du he fått tak i stoffe?

Elisabeth sa...

OIOI! :) No er eg nøgd med å følgje deg på bloglovin! Klem

sigg sa...

Jess!!!! ej rakk d!!! :D

Anna Josefin sa...

Flotte greier, då e det bære å produsere! ;)

Dagny: nei, du hekje nødt til nåke verdens ting! :)
Andy: takktakk, ej kjøpte stoff på stoffogstil.no!

:D

Dagny sa...

Kan jammen hende ej skal gjer det likevell! :) Du e knall!

Andrea sa...

Slenge mej på DK sin siste kommentar, kan jammen hende ej ska gjere likavel.

Du inspirera!

Andrea sa...

..nesten so ej fekk lyst til å starte oppigjen mi eiga bloggkarriere! ;)

Anna Josefin sa...

kjekt me litt utfordringa, jenter! ;)
Andrea, ej stemme JA for bloggoppstart!!!

Ingunn Ekern sa...

Too late! Men gleder meg veldig over julegaven :D Gleda varer helt til påske! (og i mange, mange år framover)

LU <3

Andrea sa...

Kanskje ej må lage en blogg so berre spesielt utvalde veit om då! ;)

Maria sa...

Sida jeg jo er den heldige eier av de fine tøflene på bildet får jeg være fornøyd :D