laurdag, januar 08, 2011

Oppdatering

Dokke lurer kanskje på korleis det går med nyttårsforsettet mitt?
Vel, eg er fortsatt hekta. Ragnar har komt seg til Nordpolen og forbi, onkel Webjørn har pressa på meg mange bøker frå Isahvsmuséet og eg har som sagt funne mannen i mitt liv (igjen). Heilt på ekte. (Nesten.) Eg smilar for meg sjølv og kjenner små babysommarfuglar i magen kvar gong han smilar lurt, har olje i ansiktet etter motorreparasjon, skyt isbjørnar eller står øverst i tønna på Berserk. Det er ikkje berre fordi han er søt, men eg er storleis imponert over måten han berre reiser over dei sju hav med ein liten seglbåt. I onkel si bok "Bersek gjennom Nordvestpassasjen", har han signert og skrive: "Lev drømmen og klin til".
Jarle. Den tøffaste, barskaste og modigaste mannen eg veit. Vil du gifte deg med meg?

Photobucket
Photobucket

4 kommentarer:

Anlen sa...

Han der kunne eg også tenkt meg å fri til;) Men om eg hadde orka å bu ilag med han, det er eg ikkje sikker på....

Anna Josefin sa...

ej hadde blitt me!

Ida sa...

han sei nei til å gifte sej me dej. for ej spurte na fyst ! han e MIN ! :-P

Anna Josefin sa...

haha, SKJER! ;) ej he en plan..