tysdag, april 26, 2011

L-O-V-E

Photobucket
Photobucket

Her ein dag spurte Sigrid meg om ho kunne få skrive eit gjesteinnlegg her på bloggen. "HAHA" var min fyrste reaksjon, men ho stod der like seriøs. Tingen var at ho ville lage ei deleliste på Spotify, med musikk til bryllupet! "Du har så mange vennar med bra musikksmak" sa ho. Så det kan eg sjølvsagt vere behjelpelig med. Difor har eg laga ei speleliste som heiter sharing different heartbeats, der du må legge inn songar som er fine å spele i eit sommarbryllup ein kveld i juni. Det skal vere både rolige songar til bakgrunnsmusikk, dansemusikk som dei voksne også kan svinge hoftene til og dansemusikk til ungdommen. Og ikkje gløym slowdancen. Altså, songar du syns er fine, som gjer deg varm i hjertet, som får deg til å smile og tru på kjærleiken, og som får deg til å ville danse berrføtt i ein fin kjole. Så kan bruda sjølv plukke ut songar å lage den perfekte spelelista. Ho seier tusen takk :)

SHARING DIFFERENT HEARBEATS.

Photobucket
Photobucket

7 kommentarer:

Birte sa...

FINALLY!!
untzz..untzz.. ej e klar!

Anna Josefin sa...

Floddis :D

Maria sa...

Done :D

Karianne Særpizz! sa...

Du må ta med Love in this Club!

Anna Josefin sa...

korfor hekje du spotify social, karbizz???

the real carrie sa...

jeg har aldri skrevet det første der. ARNE!!!!!!!!!!???!?!?!?!?

Anna Josefin sa...

HAHA! Det ante mej, for han skreiv på facebook her en dag: I wanna make love to this glove.