tysdag, april 05, 2011

Your hair, it's everywhere.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Hei, hallo, god dag og yo til alle dokke som henge her inne! I dag er ein sånn dag der eg helst vil ligge i pysjen på sofaen og høyre på triste songar. Eg er skikkelig slapp og makteslaus, og det er som om kroppen og haudet mitt ikkje heng heilt i hop. Så difor har eg tenkt å køyre i gong noke her på bloggen som enten kan faile heilt enormt, eller som kan vere skikkeleg kjekt. Det er eigentleg opp til deg. Du, ja. Alle bloggar med respekt for seg sjølv har jo spørsmålsrunder i ny og ne, du veit, der du kan spør om alt du vil så svarar eg i eit innlegg. Litt kleint egentlig, men eg tenkte å lage ein litt finare variant. Du må fortsatt spør (enten du vil eller ikkje, for eg vert dritflau om ingen kommenterar, og helst to spørsmål, minst!), så kan eg svare med bilder, ord, songar eller andre fine ting. Du treng ikkje vere seriøs, for eg er ikkje så seriøs som eg sikkert høyres ut som eg er no. I mens skal eg fortsatt ligge her på sofaen med Jackie trufast ved mi side, og høyre på denne songen her (for desse gutane har fått meg gjennom det meste):

19 kommentarer:

Birte :)))) sa...

KULT, lika ditte hær!!

spm 1: Biter du negler? he he ..

spm 2: Kan du svare på videoblogg?? (hehehehe)

Maja sa...

Hehe, no tør eg ikkje anna enn å kommentere!

1: Finaste gutenamn og jentenamn du veit? (Altså det du ville ha kalla sonen/dottera di)

2: Viss du kunne velja, kva slags dialekt ville du ha snakka?

Anonym sa...

Ej velge den meir useriøse variante :)

spm1: Ka farge bruka du mest på sokkane dine ?

spm2: Ka du tenke når du ser på sengekleda dine ?

Å so må du faktisk svare.. LOVE IT!

sigg sa...

spm 1: kar villa du helst ha reist AKKORAT no å koffor?

spm 2: Ken ha du villa reist me?

spm 3: He du ei bok å låne mej?

Anonym sa...

Why not, har fulgt med bloggen din i lang tid uten å gje lyd frå meg.

1: Kor lenge er det lengste du har gått utan å dusje?

2: Brukar du å sjå totalt meiningslause program på TV (Paradise Hotell t.d.) for å få tida til å gå?

Daniel Dalmo Moltubak sa...

Spørsmål 1: Er du enig i p3-avstemminga som kåra moldedialekta til Norges mest sexy?

Spørsmål 2: Hvis du skulle vært et dyr, hvilket dyr ville du vært?

Spørsmål 3: Hva syns du om converse-skoa som det står "This is not a shoe, it's a mania" på?

Ingunnpingunn sa...

GØY :)

1. Hva er den beste tv-serien du vet, eventuelt topp 3? Noe å anbefale? (selv er jeg veldig hekta på tv-serier, til enhver tid, må alltid ha en serie å se på kvelden)
2. (Krever bilder!) Kjære Anna, kan du legge ut bilder av tre hotte menn... tre av de hotteste menn du vet! TAKK :)
3. Og, siden vi er i topp-tre humør, hvilke tre sanger gjør deg aller mest glad? Noe du kommer på i farta.

og forresten, spørsmål fire!
-Hvilke blogger leser du/følger du med på selv, og vil du fortelle litt om hva du liker/ikke liker med dem... hehe..

Klem fra Ingunn :)

Anonym sa...

¨Haha, likte veldig godt spørsmålet ditt Birte!

Spørsmål 1:
Ka heite favoritt boka di? om du he ei da..

spørsmål 2:
Kan du legge ut bilde av ditt beste arbeid (altså enten ei side i ei scrapbook, en plakat av ett slag eller kanskje noke du he strikka)?

Hilsen Atti-nugatti !

Arne sa...

Spørsmål 1: K e ditt beste teknologiske kjøp?

Spørsmål 2: Muffins eller Walters?

Spørsmål 3: Pest eller kolera?

Spørsmål 4: Hode som en fisk eller nedre halvdel som en?

Spørsmål 5: My chemical romance eller creedence?

Spørsmål 6: Japan eller Amerika?

Spørsmål 7: Eige en mac, men kun måtte spille vikinggarna på den eller eige en pc og kunne spille Rolling Stones og Odd Nordstoga?

Karoline sa...

1. ka e det eklaste du noken gong he sett?

2. ken e den eklaste personen du veit om?

3. syns du eklaste e eit rart ord?

Maria sa...

1. Kan ikke vi begynne å si "mjau" istedet for "men" når vi snakker? For eksempel: Jeg er glad i kakao, mjau mest av alt når det er kaldt!

2. Hvis du måtte velge, hva ville du helst studert på heltid av matte (på HØYT nivå) og latin?

Jorunn sa...

1. Viss du he hørt "and the crowd goes wild", ka følte/tenkte du når du hørte den?

2. He du plana for påska?

3. Viss du konne jobbe som akkorat d du ville, sleppe å utdanne dej til d og å søke å få jobb som d. ka ville du jobba som/med då?

4. He du sett na Thomas (som he en skrue laus) i det siste?

5. Konna du ønskt du hadde minigolf i hagen?

Kristin sa...

haha, eni me ne Birte på videobloggen!!

1. Kleia du på nasa no?

2. Kan ej kome på kosebesøk på gjerda i påska å få verdens beste klem?? :D

Anonym sa...

Kven av jentene i Spice Girls ville du vore for ein dag?

Kva er favoritt middagen din?

Og til slutt, mogleg det er eit litt for seriøst spm ditta, men kva for sjuk er du? Er det ME?

Anonym sa...

- Topp 3 konsertar du har vore på?

- Topp 3 konsertar du ønsker å oppleve?

eriqsandro sa...

- Fredrikstad eller Halden?

- gul cola eller svart fanta?

- Scream 2 eller Fryktens sommmer 2?

Anonym sa...

synes du det er fint med fregner?

Anlen sa...

Eg har også eit spørsmål:
Kva var det beste med å gå på Sagavoll?
Og det verste?

;)

Anonym sa...

Gul cola eller svart fanta. LOVE IT ! HAHAHAHA !