laurdag, april 02, 2011

Say hello to mr. IPad!

På torsdag var eg i Ålesund på sjukehuset, for siste gong på ei stund håpar eg. Og som ein liten premie til meg sjølv, kjøpte eg meg iPad! Det syns eg at eg fortjente etter dette året her altså. Eg fekk kjøpe utstillingsmodellen, så eg fekk bra rabatt også. Ikkje feil! Så dette er fyrste innlegg frå min nye favoritt.

Photobucket

Og min yndlings app til no, er heilt klart denne herligheita av ei oppskriftsbok, med deilige bilder og steg-for-steg framgangsmåte:

Photobucket
Photobucket
Photobucket

7 kommentarer:

maria sa...

Hurra for iPad! Og for siste sjukehusbesøk på leeege! (Og for The Hills-maraton på MTV.)

Husmora sa...

Ååååå... ej mæ vil ha!!!!
Kor de va å blogge me den da?
He prøvd å surfe mej ijennom nokre blogga me en sånn, men ikkje legge inn innlegg...
(he sooo lyst på!!!!)

God helg, Anna og kos dej me
Mr Ipad!!...:)

Anna Josefin sa...

Hurra!! :)

Ej bruka photobucket når ej legge inn bilde, og blei ekstra glad då ej såg der va en egen photobucket app for det! Litt tungvindt å skrive innlegg med touch tastatur, so den kan nok ikkje erstatte Macen der. Men ellers ei FRYD! Alt gjer sej nesten sjøl på den :)

Anonym sa...

ka det kosta for en ipad egentli ?

Anna Josefin sa...

Den ej he ligge på ca 3000, og det e den originale uten 3G. Toaren e vel dyrare, og prisen stige dess meir plass du vil ha mæ. Ej he 16gb.

Ingunnpingunn sa...

NAM :) Det så utrolig godt ut!
Skulle ønske jeg kunne spise en slik en akkurat nå!

Grattis med iPad, Anna, det fortjener du masse :)

Ingunn, again sa...

PS. Kan ikke du sende meg oppskrifta på dine yndlingscupcakes en dag if you wanna share it? Jeg tenkte jeg skulle prøve å lage det snart, og da kan jeg like gjerne lage det beste med en gang :D

klem fra ingunn