måndag, november 29, 2010

Den kalde fine tida

Det er 15 minusgrader ute, og på dei raude husveggane er det fullt av kvite krystallar. Eg har flytta inn i ullkleda mine (både dag og natt) og leita fram selskona mine. Eg har klart og gjennomføre planen min med heimelaga julegåver til alle, og i skrivande stund har eg berre ei julegåve eg må kjøpe. Klapp på skuldra til meg! (Det skal seiast at den personen som ikkje får heimelaga gåve er mamma, av den enkle grunn at eg ofte må ha hjelp av henne, og det hadde våre særs vanskeleg å halde eit heimelaga prosjekt hemmeleg for henne.) I morgon skal eg og Sigrid til byen på shopping, og sidan eg har vore så flink å spare pengar, har eg nok til å kjøpe meg ein julekjole. Klapp ein gong til! På laurdag pynta vi til advent heime, med stjerne og stakar i vindua. Eg gløymer litt frå kvart år den følelsen eg får når stjernene og stakane kjem opp. Fyrste gong når lyset kjem på, og ein huskar forventningane, roa og kor koseleg det er kvart år med jul.
No har eg laga ei speleliste med julemusikk også, Den kan du finne her, heime med jul. Håper alle har ei fin førjulstid, enten den er fylt med kjipe eksamenar eller rolege dagar. Eg gler meg til Karianne kjem på besøk siste veka før jul, og vi skal bake julemannar og fine muffinsar i lag. Før den tid skal eg strikke, bake, sjå film og gle meg til jul i lag med Eliah.

Come, Thou Fount of every blessing
Tune my heart to sing Thy grace
Streams of mercy, never ceasing
Call for songs of loudest praise

Photobucket
Photobucket
Photobucket

3 kommentarer:

Maria sa...

I dag har jeg også pynta til advent (og jul)! Har hengt opp julestjerne, satt den lysende kirka i vinduskarmen, og hengt julepunt på diverse dører og knagger <3

Anna Josefin sa...

ååå, kor koselig! Legg ut bilde av jula i dukkehuset på bloggen din..:)

hjerte!

Ingunn Ekern sa...

Åååå Anna, skulle virkelig ønske du kom på konserten... Jeg skal synge Come thou fount of every blessing der :) Vi har tilogmed med Holy,holy,holy!
GLAD i deg!