fredag, november 19, 2010

Frost.

I dag er det fleire minusgrader, og det knitrar under føttene når eg går. Det er heilt kvitt på bakken og lufta er klar og blå. Eg har på meg fleire lag med ull, og eg har tatt ullsåler i skona mine. Det er ganske nøyaktig 32 dagar til jul i dag. Eg tenker at det er heilt greit, for eg er straks ferdig med dei heimeproduserte julegåvene mine. Som tidlegare nemnt, vert det mykje heimestrikka i år. Dette presiserte eg også for min bror, Christian.
Eg sa: "i år blir det heimestrikka julegåver frå meg!".
Han: "javel? Er det harde tider for deg no altso?"
Eg: "Ja, økonomien min skrantar...Men kva du ønskar deg da? Noko eg kan strikke?"
Han: "Nei."

....

Hørt på makan? Så har du tips til noko eg kan lage til gutar, så let me know. Eg spurte mamma om det same, og ho foreslo eg kunne kjøpe ei boks med tennbrikettar....................
Seier ikkje meir om den saken.

Seinare i dag skal eg på kafé i lag med Sigrid. Vi treng litt kvalitetstid.
Eg skal verte flinkare til å finne på slike små ting som kan gjere ein ellers svart kvardag litt lysare. Tips?
I mens høyrer eg fin musikk og drøymer meg vekk til ein annan by, eit anna land, ein annan kvardag. Snart kjem det forresten ei ny, fin speleliste med julemusikk. Og kanskje ønskeliste.
Mens du ventar kan du høyre på denne songen.

Photobucket
Photobucket

2 kommentarer:

maria sa...

Du kan strikke et slips til han :-D Neida.
Jeg sitter på forelesning og gleder meg til å se Seinfeld i siste time. Det som funker for meg for å lysne mørke dager er å ha planer med folk, og gjerne komme meg ut av leiligheta. Også se litt på morsomme serier, pynte meg uten grunn, også høre på deilig musikk høyt i hodetelefonene mine! Og skrive brev (hehe)!

sigg sa...

sverre ønske sej tennbrikketta!! (seriøst) åsso en hals so e akkorat passeli..igår lånte han sjalde mitt! :O