måndag, november 22, 2010

Eg har eit på og av forhold...

For omtrent ein eller to gonar i året gjeng eg på same smellen. Det er som om eg gløymer for kvar gong kor forelska eg vert. Det er noko med det raude håret og den litt nerdete looken hans. Eg snakkar sjølvsagt om Ron i Harry Potter. Dokke som kjenner meg godt, veit at eg elskar Harry Potter. Bøkene og filmane. Om eg kunne, hadde eg lett tatt eit år på Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry og trylla litt. Og sjølvsagt blitt kjærast med Ron. Sukk. Den sjuande og siste boka leste eg på nokre dagar, fordi den var så spennande og fantastisk og eg greidde ikkje å legge den frå meg. På laurdag var eg og Birte på kino for å sjå fyrste del av sjuande filmen. Eg kan oppsummere den slik: takk og pris for at dei delte boka opp i to filmar, for viss ikkje hadde altfor mykje blitt kutta ut, Ron har blitt breiskuldra og voksen, der var fleire klinescener (uff, det var både LOL og flaut, folka i kinosalen tok til å plystre!) og eg vart like fengsla av film nr 7 som eg blei då eg las den fyrste boka for mange år sidan.
Eg trur eg snakkar ekte kjærleik.

Photobucket
Photobucket

5 kommentarer:

Elisabeth sa...

Og eg kjenner at eg gler meg til å sjå filmen om ei lita veke!

birte :D sa...

gotta love him :D

Kaja sa...

Åh, gleder meg vilt mye til å se den! Alle visningene i helgen var utsolgt:(

p.s: så søt du var med linser på <3

Anna Josefin sa...

Åh, ja det e bære å gle sej! Ej sitte å ser film nr. 6 as we speak. :D

ps: takk! <3

Ingunn Ekern sa...

Ron er hottere enn ever! :D