måndag, november 15, 2010

Mamma.

Photobucket

Ho er den sterkaste eg veit. Ho er den som held meg oppe når eg ikkje klarar det sjølv. Når eg ikkje finn styrken eg treng for å kome meg gjennom dagen, gir ho meg litt av sin eigen styrke. Når eg ikkje har tru nok til å kome meg opp igjen, trur ho for meg. Når eg ikkje ser framtida, ser ho den for meg. Når eg berre vil gråte, gret ho i lag med meg. Vi delar noko sterkt og spesielt i hjerta våra. Og i hennar hjerte er det plass til alle. Omsorgen hennar er så stor og varm, og ligg rundt meg som eit varmt teppe. Ho beskyttar meg, styrkar meg, lyftar meg opp og gjer meg trygg. Trygg på meg sjølv, og trygg på livet.
Eg veit ærleg talt ikkje kvar eg hadde vår i dag, om ikkje det var for mamma. Tusen takk.

♥ Gratulerer med dagen! ♥

6 kommentarer:

Karoline sa...

<3

Anonym sa...

aaaaw, mammaer er så fine!

Arne sa...

Det va veldig fint!

Maria sa...

Så fine dere er :)

Anna Josefin sa...

Ja, mamma e finast! <3

:)

Kristin E. sa...

Det var nydelig skrevet, Anna! Hvilken kjærlighetserklæring! Og det til en person som vil elske deg alltid, uansett!