søndag, oktober 30, 2011

A case of you.



and I'm drawn to those ones that ain't afraid

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Fint om ein treng å smile seint ein søndagskveld når ein skulle lagt seg for lenge sidan, men livet viser seg frå den fine sida si og ein tenker at livet er for kort til å ikkje nyte dei små øyeblikka. Denne søndagen har eg kun gjort kjekke ting i eit bedagelig tempo, eg har sett to filmar og strikka og strikka, besøkt kjekke folk og snikbesøkt huset mitt. Og no skal eg og James Blake sove. Kva har du gjort i dag? :)

3 kommentarer:

Jorunn sa...

hatt besøk ta ei kjekke ei ;)

Karoline sa...

va på lesesalen og åt en god middag! savna dej! ;)

Maria sa...

I dag har jeg tegna, knadd trolldeig, vært ute i regnet, spist fredagsgodt, malt ansikstmaling, brukt 20 minutter ekstra hjem pga forsinka buss, og spist thai-suppe og sushi til middag med mannen.