torsdag, oktober 13, 2011

Jarlen i mitt liv

Eg har to hovudinteresser her i livet, musikk og polarhistorie. Eg kan ikkje overleve ein dag utan musikk, og eg syng stadig vekk heilt utan at eg veit om det. Polarhistoria ligg i blodet mitt, det var mine tipp- og oldefarar som starta det heile i Brandal, og seinast i går vart eg klar over at det var min tippoldefar som starta gruvedrifta på svalbard. (Den fyrste gruva heitte Josefinegruva. Ganske so awesome spør du meg.) Men eg har også to Jarlar i mitt liv, nemlig Jarle Bernhoft og kapteinen min, Jarle Andhøy. Eg kan ikkje velge berre ein av dei, men akkurat i går var det ingen tvil om kven av dei som trona øverst. Det må vere ein av dei beste konsertane eg har vore på. Bernhoft tok av. Stay with me har aldri vore så fin som i går.

Photobucket

i was wasted, hazed and dissy, torn between myself
be my guide on land,
in the air or out to sea.
oh stay with me,
stay with me trough my troubled times,
and the good ones to.

3 kommentarer:

Ingsi sa...

Lucky! :) Så fint innlegg og så utrolig bra bilde!
PS. Jarle Klepp - the actor - mener jeg også har vært tidligere nevnt som en hunk her på siden? :D
Ha en deilig dag ♥

Anna Josefin sa...

Ja, det va magisk!! ♥
Bildet e det nok ikkje ej som he tatt, fann det på det store internettet :) Joda, Jarle Klepp e også en favoritt, men det at han ikkje fins på ekte, gjer at han ikkje ligge på topp ;)

Ingsipingsi sa...

Ser den, ser den!
Bra at du koste deg så mye, kjenner det begynner å friste meget med en Jarle Bernhoft-konsert snart selv! :)
Denne sangen vil jeg ha i mitt bryllup tror jeg! Nyyyydelig.
Akkurat som DEG! :)
Høstklem ♥