torsdag, november 17, 2011

Påfyll på ein torsdag

Dersom du som meg kjenner deg litt matt og tom, er det på tide med litt påfyll. Litt motivasjon og fine ting som kan få fram smilet ditt igjen. Så difor har eg laga eit innlegg fylt med alt som kan varme opp eit vinterhjerte. For eksempel kan du sette på den kjekke spelelista mi, og du heiste meg til skyene, og enda lenger opp, skru på fyrste songen på høgt volum og drite litt i resten av verda. Håper verdens finaste Ryan Gosling, små youtube-skattar og slike små ting du må huske å glede deg over, kan gjere deg litt varm og kriblete i magen.

Photobucket

Photobucket

Photobucket







Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

PS! Det fyrste du kan gjere, er å pimpe opp skrivebordet ditt litt. Her kan du sjå korleis du gjer det. Eg smilar litt i allefall, når eg ser mitt:

Photobucket

2 kommentarer:

Maria sa...

:) Savner deg!

Birte sa...

Vi MÅ sjå Crazy, stupid, love ASAP!!