tysdag, mars 06, 2007

Bodil bodil bodil!

Det heile starta med då Anders fortalte kvar mora hass heitte, og Karianne skulle ønske ho hadde et navn ingen andre hadde. 'Ka me Cnixye?' sa Anders, og dermed fekk Karianne si 2. personligheit eit navn. Ikkje overraskande, greidde meg sjølv og Karianne å drage dette så langt som å dikte opp livshistoria til Cnixye (som forøvrig kjem frå Stranda, er 34 år, og har ein son som går på Majorstua skule). Etterkvart tok Cnixye meir og meir over for Karianne, og ho dukkar opp i tide og utide. Heller ikkje overraskande, fekk Cnixye etterkvart ein bestevenn i Bodil (mi 2. personligheit), som er mysande og skeptisk til omverda. Saman er dei litt av eit syn. Då Cnixye lett vert overraska og "tent", er Bodil meir skeptisk og oppgitt. Begge slit eigentleg litt med manglande sjølvinnsikt.
Her kjem eit bilde av Cnixye:


Men dette var eigentleg ikkje poenget med innlegget.
Eg vil gjengi ein samtale frå bussen i dag mellom meg og Aarmo:

Anna: åååh..du slette tid asso!! Ej gir mej ende over!
Aarmo: hva er det?? Har du sjekka statsbudsjettet??

...Dermed starta den saklige og politiske humoren vår. For ingen av oss bryr oss særleg om det. Brått kalla vi kvarandre for Kvellestad og Eders Galle (no affence!), og diskuterte "salgsbudsjettet" som Aarmo så fint kalla det.
Dette fører meg vidare til sjølve klimakset i innlegget!
Eg kom brått over dette bildet på dataen min. Snakk om parodi!

(samtale mellom meg og Maria.)

Og med dette gjer eg vel det klart at min blogg er ikkje, og vil heller aldri bli ein "diskusjonsblogg", ei helder ein sakleg blogg.
Flaks for meg at eg har meir sjølvinnsikt enn Bodil.

Heilt på slutten vil eg gratulere tingrettsdommar Sverre Sigurd med nok ein vellykka sak!
Hurra for Aarmo!

6 kommentarer:

Anders sa...

Hehehehehe. Jeg er eid av parodien :]

Ingunn sa...

for et utrolig usammenhengende blogginnlegg!
men je trur je lik det læll...
visste ikke at sverre sigurd var lawyer? eller er han judge?

han er heldig!!! ally mc beal forever.
sverre mc beal!

Anna Josefin sa...

Godaste sverre sigurd e no judge...tingrettsdommar...;)

Arne sa...

FET! d må eg bare sei.. :D men bare pass dokke.. for Gunnar, Gunnar han følge me på alt som skjer..

Ingunn sa...

sverre i mitt hjerte for alltid.
og anna i mitt hjerte for alltid!

dette ble visst litt mye på en gang!

Vegard sa...

Åh! Anna!

Ler høyt av deg og Bodil!

*Mysende*