måndag, mars 12, 2007

Volleyballtreff 07

soundtrack:


"Volleyballtreffet på Sagavoll er mulighetenes treff."
Takk for ei fantastisk helg.


Gode stemning

Silje og Lillian

Min tilstand på tribuna

Vingle-Petter var der!!!!!!

"E det slik eg ser ut ja" (Lars Tore vise muskla)

You can do it put your ass into it



















Merethe "spolerar" bilde

Slik ser eg ut etter 4 timar søvn

Og slik ser Vegard ut etter litt fleire timars søvn

Emo-Maria, Anna 34 år og Vampyr-Vegard

0506 for evig

Døme på heiarop som blei misforstått av (ikkje overraskande) meg og Karianne:
"Lett å bry seg!" (Petter Briseid)
"Følg med, Guds ekte kull!" (Syng med, 0607)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hvis man ser på bildet av meg med ryggen til i stort, ser man min tvangsekteskapmann ta seg i/på rompa. Tilfeldig..? neppe.....:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Anna Josefin sa...

neppe!!! :)))
Det Vakreste + Aarmo = Drømmen til SS

Maria sa...

Vegard variant: "Lett og brisen!"

Anna Josefin sa...

lol

Ingunn sa...

loooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!klokka er seks paa natta og din blog er min favoritthobby!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anna Josefin sa...

DU e min favoritthobby!!