torsdag, mars 22, 2007

Bare vegar, brownies og generell kos.

Her kjem ein aldri så liten stòde-rapport frå Hareid:
- våren har endeleg komen, og eg kan gå ute i berre den fine Marius-gensaren min!
- eg har til no baka 3 stk brownies; ei til meg og mamma, ei til onkel-bursdagsbarn, og eg baka ei saman med Eliah.
- eg har hekla eit og eit halvt panneband.
- eg har uttalt: "om det var ein person eg ville ha vore, hadde det vore Christina Aguilera."
- eg siklar etter eit par gull-sko på skobutikken.
- eg er dagmamma for Eliah, der mykje kos og trilleturar er hovudingrediensane for dagane vår.
- eg tykkjer Jesper er så fantastisk attraktiv med det rosa og blå-stripa slipset sitt, og den dressjakka med eit slags motiv på høgre side.
- eg gler meg storleg til den nye Mr.Bean filmen kjem! LOL <3
- eg har mala rommet mitt (med god hjelp av mamma og Christian).
- eg har jogga.

Utan vidare utdjuping, legg eg ved nokre situasjonsbilete. :)

ja takk:







Anna Aguilera?




















Eliah min:



17 kommentarer:

Anonym sa...

Herre tjene oss!

Anna Josefin sa...

Det kom frå rette raua, frk bloggar-frå-kjærasten-min-sin-blogg-under-mitt-navn! kik

Maria sa...

Hehe, digger at dere stadig gjør alt dere kan for å sjule prikken på panna hans :) Kul genser forresten! Hilsen Kikki.

Vegard sa...

Hehe... Må innrømme at det første jeg tenkte når jeg så dette innlegget var:

"Trodde da Anna visste at navnet mitt ble skrevet med en d på slutten, men -åååå- så koseligt! Nå ble jeg glad!"

KIK på meg!

Anna Josefin sa...

Maria: gjer vi det da..? nei.

Vegard: touchè! :D

Anonym sa...

ehm..han jesper...han er ikke feil på noen måte ass...!

Anonym sa...

den ungen va kul!









egentlig så holde det å bare kommentere så kort.. eg vil bare påpeke det!

Vegard sa...

JESPER ER FEIL!

Anna Josefin sa...

JESPER E BRA!!

Anonym sa...

E du i heimbygda for tida? Må vere herlig å vere der no når våren kjeme! :) (rekna berre med det, he faktisk berre vore der på sommaren tidlegare..)

He du det fint forresten?

Anonym sa...

snikkerboa

Anonym sa...

Godt!
Ej reise ein tur heim til ørsta på mandag (ska jobbe litt i bergen først).. Vurdera sterkt å ta mej en tur til Hareid for å ma. besøke ne Drej, men fe sjå om det verte dinne ferien. I alle fall til sommaren! :)

Kos dej i sola

Anonym sa...

De syns ej du ska gjere Siss! Alle årstide e uansett fine når du e på Hareid! ;)

Fortsatt berre vega, Anna YouSoFINE?

Anonym sa...

kan ikke vi gjøre det til en regel at du legger ut noe nytt hver onsadg, sånn at jeg slipper å kjede meg såå masse på skolen på torsdag..? jaaa!!:)

Anna Josefin sa...

Andrea: fortsatt bære veia og skyfri himmel!! Gle dej :)

Karianne: for en fantastisk god idè, blondehitler!! ;]]]

Ingunn sa...

savner deg

Ingunn sa...

(vennlig hilsen Emo)