måndag, mars 12, 2007

Ring meg når du skal til Asia!

(-fritt etter Karpe Diem)

Situasjonsrapport 02.00 natta til mandag, også kjent som Ingunn og Pg sin avreise dag:
(Per Gunnar søv i Bråten)

Brått sprett PG opp og bryt ut: "oi, æ må lufte malarianettet mitt!"
*spring ut i gangen og oppdagar til sin store skrekk at MYGGnettet ligg nederst i backpacker-sekken*
"Jaja, da gidder æ ikke å gjør det nå."

'Kva skal dokke gjer når dokke kjem til Tallin i morgon?' spør eg, og før eg veit ordet av det fortel Maria (som altså ikkje skal ut å reise) alt dei kan gjer i "gamlebyen".
'Har du vore der eller?' undrar eg.
'Ja, vertfall 4 gongar' svarar ho akkurat som om det var allment kjent at ho har vore i Estland oftare enn eg har vore i Danmark (der har eg ikkje vore). Ho har til og med sett Russland på avstand over ei elv. Einaste eg kan huske å ha sett på avstand er Vartdal, ein plass eg har vore kun èin gong og som ligg på andre sida av fjorden, og som eg ser dagleg frå Hareid. Tydlegvis ikkje like verdsvant som unge frk Larsen, aka "globetrottaren".

Men i morgen reiser altså mine kjære Ingunn og Per Gunnar ut på reisa til Asia, og m.a. Mongolia. (Eg syns sistnemnte er så stas, sidan eg har sett verdas høgste mann som er ein gjetar frå indre mongolia, som signerte Guinnes rekordbøker på Ark bokhandel karl johan, og også fordi det er ein litt lol plass.)

Uansett....

GOD TUR TIL ASIA!!



















...og om dokke lurer på korleis det ser ut, og kva dokke kan vente dokke i Mongolia, er eg så behjelpelig at eg legg ut ein film om den mongolske kvardagen:


Eit lynkurs i russisk er vel heller ikkje å forakte:
(fritt etter Go down Moses og www.freetranslation.com)
Engelsk: when pg was in mongolia, let ingunn go
Russisk: когда pg был в Монголии, позвольте ingunn идти


Sjåast i juli! :)

7 kommentarer:

Anonym sa...

er det PG som rir?

Anna Josefin sa...

ja det e no det faktisk.

Maria sa...

Det er QuangBin.

Vegard sa...

Skal du føde meg anna?

Ingunn sa...

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hilsen ingunn i tallinn, verdens mest usaklige by!!!!!!!!!!!!!!!!!


glad i deg!

Anna Josefin sa...

LOL på Tallin!! Din studentby til hauste? ;)

Anna Josefin sa...

gla i dej også, ping!!! :D