laurdag, mars 17, 2007

OMG "tikken"

Ok, eg skal innrømme og ha blitt oppgidd over følgande "leik" som florerar i bloggar-verda. Tikken. For det fyrste; på Hareid heiter det Tiggen, for det andre; latterlig bølge som eg eigentleg ikkje vil henge meg på.
Men med fare for å bli sett ned på av andre nerde-bloggarar, kjem no 6 rare ting om meg: (kva har dette med Tiggen og gjer eigentleg??? Gir meg ende over..)

1. Heime har eg alltid hatt heil-rosa rom. SJølv då eg vart "ungdom" og skulle fornye, vart det ein annan rosa-farge berre.
2. Eg har fobi mot alt som har med auge og gjere. Å sjå folk ta seg på auge er noko av det verste.
3. Eg har ELSKA Robbie Williams over alt.
4. Eg gret når eg ser edderkoppar.
5. Eg sat på eit tog for fyrste gong i 2005.
6. Det beste eg veit i heile verda er graut, og eg kan ikkje fordra ananas i nokon som helst form.


Og med dette sender eg "tikken" vidare til:
Maria Sannes Larsen, Andrea Øien Sæverud, Anders Kvellestad, Helene Holvik, Renate Liaset og Arne Undheim.


Krig og uro.

10 kommentarer:

Maria sa...

BRENN! Vil ikke ha tikken :( :( :(

Anna Josefin sa...

EMO

Vegard sa...

Tikken for evig! MER MER MER!

jeg må si at jeg stiller meg positivt til tikken! Men det er kanskje fordi jeg jobber i en barnehage da...

Maria sa...

FERDIG.

Ingunn sa...

tikken er det verste. det aller verste.
tikken er pikken.

Ingunn sa...

kan dere ikke kalle det SISTEN eller noe saann


moskvamareritt + tikken = sant

Renate sa...

Skal prøve å skrive i løpet av veka. ej he fått beskjed av ei i klassa om ikkje å sete framfor dataen. Ej he nemlig augelokkatarr. Tippa du ikkje vil sjå auga mi akkurat no. (å nei, forresten. Der e inga auge. ho e igjenklistra) hehe.. Og du vil vel aldri sjå auga uansett. (togg du an?)
Peace!

Helene sa...

TIKKEN er en positiv ting som fører oss nærmere hverandre. Det gir oss samspill og støtte i en tøff hverdag...

Er det bare jeg som ser det her eller?

(uansett, liker å se på deg på facebook...hehehe:)..)

Vegard sa...

Oh NO!

Sindre aka Sid sa...

ingunn: pikken er tikken og tikken er det verste? hvorfor er pikken det verste? pikken er ikke det verste. så langt ifra. heia pikken, den snille vertfall