onsdag, februar 28, 2007

Systebesøk, slaps og generell kos.

Sidan eg sist oppdaterte har mykje skjedd.
Eg har: tatt pause frå studeringa, hosta, grått, flirt, tryna på isen, feira kongen sin 70-års dag, strikka 2 stk huer, lært meg ein ny song på gitar, støvsugd en stor edderkopp, kjøpt jellybeans på deli de luca, kjøpt meg gule leggvarmarar (!), sett Mars og Venus på kino, konsumert ein kebab og mykje ute-mat, gått i slottstrappa for fyrste gong og hatt systra mi på besøk i hovudstaden. Eg har altså hatt bronkitt, og lungene mine har kjempa som søren mot hosten og mykoplasmaen (?). Men no er eg tilbake med ei hes (attraktiv?) stemme, og nyt dei siste fridagane i Oslo!
Mi syste Sigrid ville (som andre Hareidsdølingar hadde villa) sjølvsagt gå i butikkar, Bogstadveien, sjå slottet og spise på Elm Street. Alle ønsker vart innvilga, og vi kosa oss med shopping og henging. Ingunn, som snart tek turen til Mongolia, var også på besøk i helga. Eg fekk stifte kjennskap til Kwang-bin, og høyre anekdoter frå barneskule-kvardagen ho har hatt i den siste tida. I staden for å greie meir ut her, velg eg å la bileta tale for seg.




















4 kommentarer:

Lillian sa...

åååå Oslo såg ganske så kos ut!
Håpa du e frisk tutta!:)
Hørte på den gamle gospel cd`en min her ein dag og då tenkte eg på deg tihi:=)

By the way: Den kaffien såg viilt god ut!!

Snakkis på volleyballtreffet! weee!!!

Ingunn sa...

hei anna:D:D:D:D

åååå det var koselig! skikkelig kult det siste bildet fra is-slottet (LOL).

"jeg fyller 70 år og ønsker alle velkommen til isslottet mitt på boller og brus". litt merkelig. JAJA..

sitter (står faktisk fordi dataen står oppå en høyttaler som er veldig høy) i trondheim. er i leiligheten til kristin, petter og den kommende datteren , ingunn. livet er herlig her oppe! flytt hit!!!!
nå skal vi dra ned og ta en kaffe med heikemo og dra til remi og marie og jens og de.
men du kjæreste anna du må kose deg i oslo!

s m a s k ! hilsen Ingunn Mongolia Rigmor

Andrea sa...

Mmm, blåbærmuffins.. :p


Ska vi lage blåbærpai i påska elle? :D

Anna Josefin sa...

ej e klar for blåbærpai og bomåker...;)