tysdag, februar 13, 2007

Slik går no dagane...

Då bronkitten melde sin ankomst, kunne eg sjå longt etter mi kose- og rekreasjonshelg hjå Ingunn og Ludvig på Biristrand.

I staden for har dagane mine bestått av:
* hosting, harking og rennande nase
* one tree hill og the o.c.
* rastlausheit etter å gå ut og nyte sola og isen
* sagavoll-sakn, etter å ha sett på alle bilda mine
* lengting etter sommar, sol, og varme

Eg skal ikkje berre klage, heldigvis har eg jo mamma ved mi side, som stadig diskar opp med både pærebrus og wienerpølse i lompe! Takk!
Ellers kan eg meddele at mi kjære Karoline har no komt tilbake frå ein måneds opphald i guatemala/sør-amerika, og ho lev i beste velgåande! Hurra! :)


Hareid vinterstid <3


Tore og Kristin <3

Gi mej sommar og kjærleik.

8 kommentarer:

Vegard sa...

Come back! Jeg savner deg! Sånn, ikke på kødd engang! Jeg vil at du skal komme på besøk! Jeg vil komme på besøk til deg i Frantzebråten!

Ingunn sa...

Kan gi deg kjærleik...! og legge deg ned i sofaen og lyse over deg med ei lampe...?? kom:)

Maria sa...

Det øverste bildet var skikkelig fint!

Arne sa...

Eg saknar deg Anna! men d vett du jo..:D

Ja det va dødsfint faktisk!

Renate sa...

Ja,det e hardt å vere frå en plass med so vakker natur:)

Anonym sa...

Kan ikke du bare bli på Hareid også kommer jeg heller dit? Du vet det er det beste alternativet for jenter som oss...!

Anonym sa...

oss2iosjlo

imorga! :)

Anna Josefin sa...

Vegard: ej kjøme når du minst ana d! ;)

Ingunn: hadde du holdt dej på biristrand i stadenfor moskva, hadde ej tatt turen når anledninga baud sej!! :P

Maria: veit, hareid skuffa aldri!

Arne: ej savna no dej også, men d veit du også! hehe.. =) ser dej snart da!

Renate: ENIG. bortsett frå at ej he ganske go tilgjengeligheit..;)

Kari-karianne chica tampong:
Du e alltid velkomen til mej, elvis-sølvi og steve-o på Hareid..;)

Andrea: gle mej :)

Fred ut kaffegrut <3
(mini-ode til quelli)