tysdag, februar 06, 2007

Good Enough

Eg er bra nok, og du er bra nok.
Vi er vakre menneske!

Då var VT over like brått som det starta. Vi sit igjen med fleire vennar, minner, gode opplevelsar og sletne kroppar.
Takk for gjensynsgleda, humoren, henginga, synginga, leikinga, klemmane, den obligatoriske vt-flørtinga, gleda og dansinga (spesiell takk rettast til tensing norway på sistnemnde punkt)!
For 3 dagar fekk vi gløyme kvardagen litt, og leve i vissheit om at vi er gode nok alle saman...





























Sjåast på TT?? :)

7 kommentarer:

Ingunn sa...

Er det Sigrid jeg skimter på det øverste bildet?
Isåfall er jeg mo i knærne.
Sees på TT ja, på Gjøvik! Det blir superduperbra!! Alle må dra dit!!!!!!!!!! Jeg skal ikke dit men! Det er fordi jeg har gyldig grunn!! :D
KOS

Anna Josefin sa...

må nok skuffe dej der ingunn! På øverste bilde ser du kristine og pål andre! :)
TT på Gjøvik blir kongebra!!!!!
Du he bære sovidt gydlig grunn!!

Anonym sa...

slapp av nå da..

Åsmund sa...

Hendelse!!
Bilde tå meg på bloggen uten å spørre om lov????:p

Anna Josefin sa...

kjenne ej dej rett, so tippa ej du ikkje he nåke i mot d..:P

Åsmund sa...

du kjenne meg visst rett....:p

Anlen sa...

Hei! Flott blogg!
Og eg må berre få seie at til og med eg forstod STRAKS at utsegna frå Åsmund berre var eit spel for galleriet:)
VT var flott! Og eg må visst betale for TT uten å få lov til å reise sjøl. Jaja, that`s motherhood!