tysdag, oktober 10, 2006

Steining, istè og nytestamentlige briller.

I dag vil eg vie mitt innlegg til det høgt respektive teologiske menighetsfakultet. Min kjære presteskule der eg som oftast tilbring mine oslo-dagar.












Auditorium 1 - der himmelsk kunnskap kjem inn i mitt ulærde sinn.








Dagen min i dag har vore...mja...alternativ og usannsynleg morosam.
Eg valgte å tilbringe litt meir tid enn planlagt i senga mi, som resulterte i at den altfor tidlege forelesninga vart droppa. Og den etterpå. Men eg fekk då med meg litt likevel! Sjølv om eg igjen valgte å drage ut matpausa med nye 45 KLT-minutt. Kvalitetstid i kantina med gjengen set eg faktisk høgt opp på prioriteringslista mi. :) Trond Meland snakka om kjærleiken, og eg fryda meg over mitt nye bekjentskap som tok opp mitt favoritt-tema!

Etter "pausa" var det klart for GT (gamle testamentet) forelesning. Det som står igjen etter forelesninga, er at det er IKKJE Moses som har skreve dei 5 mosebøkene (Genesis, Exodus, Leviticus, Numeri og Deuteronomium). Hehe, som min kjære forelesar Hanne Løland ville sagt det: Latin-show off! Ho seier også at vi må passe på å lese GT med nytestamentlige briller. Spennande!


Hanne Løland, tredje og siste medlem i bestevenngjengen.
(Eg, Rota og HannePannePøne)









I pausa prøvte eg og Ingunn og kaste ut Maria av lesesalen, ved å kalle ho ein hedningkristen. Eg ville steine ho, så vi plasserte ho ved Rota-søten. (Eg vil henvise til bloggen til Maria, for ei meir utdjupande forklaring.)


Ho prøvar å gøyme seg, hedningkristen som ho er!

















Ingen skal få sei at vi ikkje har det moro på skulen som Universitet-nerdane baksnakkar! ;)

5 kommentarer:

Maria sa...

Hanne Løland sa at vi IKKE måtte lese gamletestamentet med nytestamentlige briller. Følg med 'a. Jødekristen du liksom, du er nok hedningkristen du også. Er forresten dritt lei av at du, Hanne Løland og Rota driver og ekskluderer alle andre. Hvis dere skal være en gjeng, så kan dere være gjeng på fritida, dere MÅ ikke sitte sammen ved bordet til Rådet og le høyt når dere sier skitne setninger på latin som vi "undermennesker" ikke forstår. Du kan bare glemme å få Capri-Sonne av meg, hvis dere skal holde på sånn. Bare så det er sagt.

Anonym sa...

gamletestamentet er jo selveste sirkusklovnen i det takraset som er kristendommen. Nei, takke meg til Baha'i.

Anna Josefin sa...

ej he en ting for klovna, ok???

Anders sa...

Anna! Du er min favoritthedningkristneprestestudent!

Ingunn sa...

Ja, herrefred, eller hva det heter. vi må IKKE lese GT med nytestamentlige briler! ÅÅÅÅH! lurer bare på om du blir med å steine maria i morra, i kirkehistorie-pausa?