måndag, oktober 16, 2006

Kva er oddsen?

Det er rart kor mykje anna som fristar å gjere når ein eigentleg skal analysere vårt respektive Gamle Testament, type Genesis og Exodus. I går sa eg at eg sikkert ikkje kom til å begynne med lesinga før kl 14, "eller nei, sikkert 13.00!". Vel, no er klokka 14.11 og eg har framleis ikkje starta. Men eg er på vei.

Må berre få gjengi tidenes samtale med Anders Kvellestad i natt kl 02.00:


Anna Josephine says:
høyr da, kwelli!!
Kvellestad says:
i'm all yours. enlighten me!
(...)
Anna Josephine says:
hehehe
Kvellestad says:
...and remeber, He has never had chili. No, no, never had chili
Anna Josephine says:
it's the milky pirates!!
(...)
Anna Josephine says:
ej savna dej også.. forstår ikkje koffør du ikkje e i oslo!!
Kvellestad says:
For lite breiflabb. Jeg må ha breiflabb. Breiflabbbreiflabbbreiflabbbreiflabbbreiflabbbreiflabbbreiflabb
breiflabbbreiflabbbreiflabbbreiflabbbreiflabbbreiflabbbreiflabb
breiflabbbreiflabbbreiflabbbreiflabbbreiflabbbreiflabbbreiflabb...
"breiflabb over alt!!!"
Kvellestad says:
breiflabb
Kvellestad says:
breiflabb
Kvellestad says:
breiflabb
Kvellestad says:
...breiflabb
Anna Josephine says:
TEXAS-ALARM TEX TEX TEXAS ALARM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
texas alaaaaaaaarm tex tex texas alaaaaaaaaarm!!!!
Anna Josephine says:
Jeg lik Maria for din bot vil falle, gi meg parkeringsbot, jeg ber deg sårt
Kvellestad says:
hehehehehehehehehe...sært!!!



DU er sær, Kwelli!! :)




















(Gla i dej fordeom da..)

6 kommentarer:

Ingunn sa...

TEXAS_ALARM!


Det er et liv som du er nødt å leve
Det er det livet som du lever nå

Jeg lik Maria, for din bot vil falle
Gi meg parkeringsbot, jeg ber deg sårt

Men jeg blir blakk og sender ut alarm
Jeg ville shoppe, men nu blir jeg harm

Det er et liv, jeg lever nå i Texas
Jeg sender ut, min Tex-Texas-alarm!

Anders sa...

Hehehehehohoho! Jeg lo like mye av denne samtalen nå, som da vi faktisk hadde den :]

Anonym sa...

"Eg ve te Bergen, ve te Bergen me de sammææ, der har eg de som fisken i vannææ, vått å kaldt, å breiflabb øve alt! :D"

Men de hekje regna på fleire daga faktisk!! :)

Ingunn sa...

Har du hatt chili?

Maria sa...

Keep tze monkeys away from my hands!

Sindre aka Sid sa...

hehehehehe. bra blogg anna! :)