måndag, mai 09, 2011

We could find where this pain is useless, and we'll forever be the young

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

I dag skin sola og sommaren har komt til Hareid også!!!!!! Eg har tatt sommarklippen på Jackie (hehehe) og premiert ho med litt tannpuss (dentastix) (LOL). Eg las eit kapittel i boka mi i sola på terassa, men eg er rastlaus og varm og trist. For når det gjer vondt i haudet og i hjertet og overalt, og det ikkje fins tiltakslyst eller ork til å gjere noko som helst, er det best å berre ligge i ro, sette på fin musikk og skru opp lyden. Inne i skyggen. Med pepsi max og isbitar. Eg glad denne sangen varer i sju minutt, for det er søren meg den finaste sangen eg kan høyre om dagen.



La Ritournelle ("refrenget")

Oh nothing's going to change my love for you
I wanna spend my life with you
So we make love on the grass under the moon
No one call tell, damned if I do
Forever journey on golden avenues
I drift in your eyes since I love you
I got that beat in my veins for only rule
Love is to share, mine is for you

3 kommentarer:

Maria sa...

Så deilig med sol og så kjipt med vondt. Er så glad i deg, fina!

Anonym sa...

Hei, vil bare tipse om disse om du ikke allerede har sett de. De fyller ihvertfall meg med håp på mindre gode dager.

http://www.youtube.com/watch?v=3mZ1zV1l2KQ

Enjoy!

Kaja sa...

Fin sang! :)
Jeg har forresten nettopp begynt på Vann til elefantene = <3