søndag, mai 15, 2011

Søndagsfint

I dag har eg baka Hummingbird sine vaniljecupcakes til Eliah, og gjett om dei stod til forventningane. Dei var skikkelig saftige og gode! Eg toppa dei med lilla frosting og strøssel på, for verdens beste feira nemlig sine fem år med barneselskap i dag. Og når ein er fem år må ein jo ha muffins og sjokoladeborg og gelé og is og pølse med brød og kvar si brusflaske. Einaste han sakna var bursdagskrone, men den får han nok i barnehagen i morgon kanskje. Han har tross alt ikkje bursdag på ekte før på 17. mai. Eg har spelt kråkket/crocket? med fine småjenter (og fått høyre at eg er sjukt dårlig i det), arrangert flasketuten peikar på og spist masse kake. Kosa meg med andre ord.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Og no er forresten skapet mitt omsider ferdig mala og på plass på rommet mitt! Eg er veldig fornøgd med resultatet, og syns det passa ekstra bra med ei lavendelplante til. Kjøpte også en slags type mini-lotus-plante/kaktus ting (veit egentlig ikkje kva det er for noko) som eg sette i vinduskarmen.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

11 kommentarer:

sigg sa...

"d VA so mosjomt hinne tante va høne!!" på flaskeputen peika på ....hahahahah!
Borde/sjenken vart kjempefine å passa perfekt!! :)

Anna Josefin sa...

hehe...flasketuten peika ALLTID på mej!! Til slutt måtte ej juksestoppe den på ne Arja so ej slapp å ver høne igjen.. :D

Maria sa...

Hadde tenkt å skrive at skapet blei fint, men nå ser jeg heller for meg situasjonen der du jukser i flasketuten peker på for å slippe å være HØNE :D Hahaaa!

Anna Josefin Jønsson sa...

Hahahaa :D Ja ej va glad dei va fem år og ikkje forsto ka ej gjor, men til slutt blei ej avslørt då ei ta jentene utbraut "DU JUKSAAA". FAIL på mej!

Kaja sa...

Sjokoladekakeborg! <3

Birte sa...

hehehehehe!!!

juksestoppa på ne arja.... dagens!

Atti sa...

Nåh , hehe du me e kjekke Anna ! :D

Sheila Rosita sa...

So fint skapet blei da! :) Såg før-bilde på et litt eldre innlegg å tenkte at ditta kom til å bli bra! :) Flinke du e! :)

Ingunn sa...

Rommet ditt er megafint :)

Anonym sa...

Kan du legge ut oppskrifta på dissa muffinsane, og cupcakesa du he lagt ut bilde av på facebook?? å makronane? :D he so lyst å lage dei sjøl! :D

Anonym sa...

Kan du legge ut oppskrifta på dissa muffinsane, og cupcakesa du he lagt ut bilde av på facebook?? å makronane? :D he so lyst å lage dei sjøl! :D