laurdag, mai 14, 2011

Soulmates

Photobucket

sometimes it seems that the going is just too rough
and things go wrong no matter what i do
now and then i feel that life is just too much
but you've got the love i need to see me through


Birte og meg. Meg og Birte. Det går so mykje djupare enn alt anna, forholdet mellom oss. Spesielt etter dette året. Og eg veit at det som har skjedd aldri vil endre seg. Ho er den personen som alltid, uansett, får meg til å smile berre ved å vere tilstades. Og har vi gått gjennom dette i lag, Birte, kan vi søren meg kome oss gjennom det meste. Tenk kor godt å vete at vi alltid vil ver der for kvarandre, om ikkje alltid fysisk, so alltid i hjerta vår.

Photobucket

Photobucket

(Søren, no frista det VELDIG å skrive My heart is yours!!!!!!!!!!!!!!!!)

3 kommentarer:

Birte sa...

<3 <3

(btw, ej ska SO linke ditte innlegge til na didrik på twitter..)

Karoline sa...

ps.
Ej møtte na didrik på mega her en dag. Hadde veldig lyst til å spørr om ei helsing til dej. Men ej tørde ikkje.... Neste gong... Neste gong!
<3

Anna Josefin sa...

Kødda du???! :O

Gi na nr mitt!!!!