fredag, mai 27, 2011

Barfota fötter genom hela stan

de stänger men ingen bryr sig
blir blind när alla lampor lyser
mm, det här är värdt at dö för
jag tror mitt hjärta blöder




Bra ting:
♥ glad for at eg slepp eksamenar og andre skule- og stressrelaterte ting
♥ det nye albumet til Veronica Maggio, som eg høyrer på frå begyndelse til slutt, om igjen og om igjen.
♥ fire veker igjen til sommarbryllup
♥ mine nye, fine skinnsandalar
♥ tanken på å gå i mine nye, fine skinnsandalar og dongerishorts med blondekant og nye solbriller, helst i oslo om ikkje så lenge
♥ tanken på SUSHI i oslo (som eg har hatt lyst på i måndesvis)
♥ det snart er juni og sommar og kjærleik

Kjipe ting:
♥ eg har leita fram igjen dunjakka mi, for her på Hareid er det bikkjekaldt og pøseregn :(((
♥ trur det var alt.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

3 kommentarer:

Karoline sa...

Lika at fine ting lista e tidobbelt so stor som dårlige ting!! <3
det kan også stå på den lista!

Sheila Rosita sa...

Kosli innlegg! :)

Maria sa...

Jeg spanderer sushi når du kommer til Oslo :D