torsdag, mars 17, 2011

Nokre lister på ein torsdag i mars

Photobucket

ti favorittar
farge: mintgrøn og fine pastelfargar
mat: enchiladas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Med tusen utropsteikn.)
musikk: akkurat i dag er det Hun er fri, og den nye spelelista mi "alt som er fint" som er under produksjon og som får meg til å lukke augene og kjenne kjærleiken i hjartet.
film: Titanic er min absolutte favoritt, men andre som kjem høgt opp på lista er m.a. Die Hard 4 (den siste altså), Mannen som elsket Yngve og Jeg reiser alene, og min guilty pleasure It's Complicated med Meryl Streep.
bok: Harry Potter bøkene.
by: vår i Oslo, haust i NY, London heile året eller seinsommar i Cannes eller Nice.
smak på is: kokos!
dag i veka: fredag eller søndags morgen
årstid: vår og sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Tusen utropsteikn her også.)
lukt: reinvaska sengetøy, friske blomster og lukta etter at det har regna på sommaren.

ni akkurat no
humør: sliten.
smak: first price si Festbrus.
klede: blå og kvit stripa gensar og grå joggebukse.
lyd: Elliot Smith - Angeles.
neglelakk: nr 613 frå Isadora, Lac Beige.
lukt: Parisienne frå YSL
tid: 16.52.
omgjevnad: sit under eit pledd på stua, Jackie ligg under bordet og søv.
irritasjonsobjekt: mensen.

åtte ting eg gler meg til
- sommarbryllup, som inkluderar lette kjolar og fine sko, mykje kjærleik, musikk og
dansing. (Sigrid skal gifte seg.)
- sjå på tv i kveld.
- islendaren min blir ferdig
- eg slepp å fryse når eg går ut
- grillsesongen
- siste Twilight film kjem, og siste Harry Potter kjem!!!!
- å treffe igjen mine BFFs som bur longt vekke.
- å bli frisk.

Photobucket

sju menn i mitt liv
1. Jarle Andhøy
2. John Mayer
3. Jarle Klepp
4. Edward Cullen
5. Ron Weasley
6. Mr. Schuester
7. Dave Grohl

seks ting eg vil gjere i 2011
- fare på en kjekke konsert
- reise til London
- ta tatovering
- ligge i ein park i oslo
- vere med i utdrikningslag
- lese fleire bøker enn eg har gjort i 2010

fem ting eg aldri i livet vil gjere
- hoppe i fallskjerm
- bli arrestert
- melde meg på Paradise Hotel
- fare på bilferie med campingvogn
- farge håret svart (hehe)

fire personar
eg kan fortelle alt til: Sigrid
eg ser opp til: mamma
eg er superfan av: kjekke gutar som kan å synge
eg syns er morsom: Birte

Photobucket

tre ting eg syns er dritflaut
1. når ein person "bøyer seg i støvet"/knelar framfor ein annan person
2. ha på lyset i bilen når det er mørkt ute
3. voksne damer som lev gjennom Facebook

to fine ting
- tanken på at mannen i ditt liv går rundt på jorda og anar fred og ingen fare. Kanskje flirar han godt akkurat no, eller kanskje søv han, gret sine modige tårer eller er skikkeleg sint. Men han er der, akkurat no.
- det er lyst ute heilt til klokka er sju på kvelden no.

Photobucket

eit ønske
Å bli frisk.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Oss he iallefall same irritasjonsobjektet Anna ! <3

Ellers sunst ej du e veldi flink å lage liste over ting som e bra :) me mej blir det bære syting. ergo. ej laga ikkje liste.

Anna Josefin sa...

hehe.. ej lika liste!! vertfall når en ikkje gidde å skrive so mykje ;)

Anonym sa...

Handleliste.. ej fekje til det engong. Men ej regna me tillogme handlelistene dine e jeve ;)

Birte, (ikkje jackie) sa...

For ett kjekt innlegg!! :D

Alice sa...

I den uendelige ørkenen med rosa-bloggar og anti-bloggar, er bloggen din eit strålende lyspunkt!
Eg kom innom her no nettopp, og måtte berre lese og lese!
Du skriv so mykje fint! Og her er so mange vakre bilde!
Bloggen din flommer over av skjønnhet og livsvisdom!!
Nyyyydelig!!

Anna Josefin sa...

haha, ej veit no ikkje det, ida :)

Takk for altfor fine ord!!

Anonym sa...

åh,du e hærli anna!:):)

Maria sa...

Mmmm, jeg blir lett med på å ligge i en park i Oslo! Men ikke i dag, for i dag snør det!!!!!!!!!!! :(((((((((((((((( Jeg gråter innvendig!

Anna Josefin sa...

LOOOOOHOOOOL på snøv, Mary! Ej grine litt for dej!

Dagny sa...

Hekje du tenkt å farge håret svart og melde dej på paradise? Virkelig? ;)

Ej e imponert over liste-egenskapane dine. Ej lika liste, men ekje like flinke so dej da :)

Anonym sa...

Kjære anna, du er ei kvinne etter mitt hjarte. Og i mitt hjarte. Tenkjer på deg! KLem Ida <3