tysdag, mars 15, 2011

Hallo!!!!!!!

Hei stalkers, beklager oppholdet her på bloggen. Men det har vore stille, tomt, trist og vondt. Altså lite inspo og lyst til noke som helst. Men i dag skin sola, og eg prøvar å leve litt igjen. Har vore i posten å tatt ut krise-stashet mitt (pengar altso) og kjøpt meg nytt sengesett. Så no skal eg skifte på senga og freshe litt opp! Dei siste dagane har eg strikka, eller løyst kryssord. Det skal så lite til før eg vert utmatta, så då er også lysta til å gjere noke borte vekk. Eg held på å strikke ein Islendar. Eg er ferdig med begge armane, og starta med friskt mot på sjølve gensaren. Fann fort ut at det var tidkrevjande og kjedelig, men eg psyka meg skikkeleg opp og starta. Hadde strikka ca 1/3 av gensaren då eg fann ut at eg måtte rekke opp igjen fordi det vart for lite. Då gav eg opp. Så no har mamma Eli tatt over, og eg er sur på heile strikkinga. Men kjenner eg meg sjølv rett, startar eg sikkert på noke nytt seinare i dag.

Uansett. Ser med glede at mars månad er halvvegs og då er det snart APRIL! Omg. Snart er det skikkeleg varm vår og sommar rundt hjørnet. Så til neste gong, her er noko eg saknar og gler meg til; sommar.

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Og Karoline!! Som er i Afrika men kjem snart tilbake. Eg saknar deg ekstra mykje. ♥
Photobucket

11 kommentarer:

Siri Anette sa...

JO! Du må blogge! Folk er bare dårlige til å kommentere :)

du blogger jo om så mye fiiint :)

Ingunn Ekern sa...

Enig, fortsett å blogge, du har mange lesere, det er jeg helt sikker på! :)
Men skjønner deg godt, for jeg syntes det var dritkjedelig å blogge når jeg ikke fikk kommentarer. Det blir som å prate til veggen liksom. Vi får bare bli flinkere til å kommentere alle mann. Du har en kjempefin blogg og jeg liker godt å lese den :)

Dagny sa...

Trur nok det e monge so e innom her uten å kommentere. Det e so fint å kjekt å lese det du skrive :)

Keep it up! ;)

Anlen sa...

Kjekt å sjå deg igjen:)Nyt sola!!

Oda sa...

Jaa, blogg blogg blogg ;)

Maria sa...

Jaaa, vår! Vil ha :D Jeg har starta en ny blogg, skoleoppgave, ta en titt, da vel! http://muffens.wordpress.com

Anna Josefin sa...

takk for kjekke ord alle mann, blogginga helde nok fram ei stond til :) gir ikkje mej med det fyrste, sjølom det av og til virka meiningslaust! so fortsett med å lese dokke, fine :)

Anonym sa...

IKKJE fyste gongen ej he blitt kalt for en stalker :p

Arne sa...

Anna e kongen! (eller dronning då)

jackie sa...

ditte e desidert min favoritt blogg!! :)))

karoline sa...

Kjekke jente, kjekke blogg, og kjekt bilde siste bilde <3
No e ej i norge og klar til å ta imot dej i oslo! KOM KOM!
love <3