tysdag, mars 29, 2011

In repair, I'm not together but I'm getting there.

Det har vore nokre harde dagar i det siste, og det hjelp ikkje akkurat når dette
har vore utsikta mi i dag, 29. mars 2011:

Photobucket
Photobucket

Det har lava ned med masse snøv, og det er nesten slik ein får julestemning av heile greia. Men som dokke veit, er eg aller mest gira på vår, sol og sommar. Synd det er så lite ein kan gjere med det!

Eg har nesten berre ligge i senga eller på sofaen, vore trist og hatt det vondt sidan før helga. I dag er fyrste dagen det er pittelitt lettare, so no har eg rydda rommet, rydda i klesskapet, vaska og skifta på senga mi. Godt å lufte ut og kjenne den reine, friske lufta etter slike dagar, og ekstra deilig med litt velvære. So no gler eg meg til å legge meg i nyvaska sengetøy.
Verdens beste storesyster kom innom med ein liten ting ho har laga til meg, nemlig ein oppmuntring-inspo-vekeplan! Der kan eg skrive ned små ting som er målet med dagen, og legge meg med ei god følelse når eg har klart å gjennomføre det. Høyres ikkje det fint ut? Jo.
So slik er det i dag, på den siste tirsdagen i mars.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

make a gif

Hadet!

6 kommentarer:

Karoline sa...

Hurra! Smilte godt når eg såg du ha blogga. Smilte enda meir av bilde av dej! Du e fin! :D
Nydelig tavle! Gler mej til den dagen det står Oslo besøk på planen!
I morga skal ej på VIP kveld på Indiska og kjøpe noke fint til dej.
<3

Anna Josefin sa...

Det gler ej også mej til!!!!! gle mej til å sjå dej igjen :)

VIP?? heldiggris! å heldige mej <3

Sheila Rosita sa...

Heia! :)

Flink du e, Anna! :)
...å kjekke storesyste du he! ;)

Klem! :)

Maria sa...

Savner deg, fine vennen min!

Anonym sa...

åkej... ej e herved drit missunneli på dinna vekeplanen din !

Anonym sa...

Og so må du huske å skrive Kino me Ida og Kim på søndag :) <3