onsdag, september 27, 2006

All's not lost.

Jaja, slik går no dagane. Sann litt opp og ned. I går til dømes, var det ein litt nede-dag. Eg sov forbi 2 forelesningar, og deltok på halve siste. Det var rett og slett ikkje min dag, eg var litt ute av meg trur eg. Klarte ikkje å følge med, og det kjentes ut som om eg hadde gått glipp av ei veke i livet, for alt var så rart. Eg måtte til å skrive ned tankane mine i timen, for å få rydda litt opp. Eg trengte å vete at ingenting var forandra.

All's not lost.

I dag har det vore ein god dag. :)
Eg er glad. For alt er slik det skal ver.
Det skal ikkje alltid vere kjekt å gå på skule. Det skal ikkje alltid vere like lett å bo i hovudstaden. Det er godt å vete at eg alltid har ein god og trygg heim på Hareid, og dit kan eg få fare kva tid som helst. Det er viktig å ta seg pauser no og då.

For tida går mykje av min faglige kunnskap til arbeidet med oppgåva i religionsvitenskap. Eg greier ut i det vide og det breie om gudane si rolle i hinduismen, og om dei ulike gudane. Visste du for eksempel at Shiva er halvt kvinne og halvt mann? Eller at den vanligaste manifestasjonen er eit fallussymbol? (Hehe, Jorunn! Den takka ej UVS og Magnus for...) :)


Guden Shiva er ein artig skrue!























No er det berre 2 dagar igjen til Hareidlandet skal inntakast. Eg frydar meg!

4 kommentarer:

Ingunn sa...

Sannelig, jeg sier deg uten å være blasfemisk: Du er nå ei råbra dame. FIN blogg Anna, FIN!

Anders sa...

DU er en artig skrue. "Anna J Shiva". Nesten som J-Diva. Lol.

Andrea sa...

Lingaen e vikti ja! ;)

(tok du den?)

Anna Josefin sa...

ej tok den...:P