måndag, februar 07, 2011

You just gotta ignite the light, and let it shine

Det er egentlig ikkje så vanskeleg å gjere kvardagen litt bedre og litt kjekkare. Det er dei små ting som gjer den store forskjellen. I går sa eg at denne veka skulle eg gjere noko kjekt kvar dag. I kveld tente eg alle stearinlysa på rommet mitt, hadde alle putene på golvet, og låg der i lag med Birte. På golvet. Med musikk, starbucks-iskaffi, latter og ein god varme innerst inne i hjertet. Det er undervurdert å ligge på golvet å sjå i taket, prøv det! Og med den varmen i hjertet, og draumar, håp og forventningar, legg eg meg med eit smil om munnen. I morgon skal vi ut å spise på kinarestauranten.

Kvifor ikkje legge opp til den kvardagen ein ønsker å ha, i staden for at alt vert rutine?
Det er så lite som skal til.

Photobucket

If you only knew what the future holds, after a hurricane comes a rainbow
Maybe your reason why all the doors are closed,
so you could open one that leads you to the perfect road
Like a lightning bolt, your heart will glow, and when it's time, you'll know.

2 kommentarer:

Maria sa...

I dag har jeg sett frokostfilm, nå sitter jeg på Kaffefuglen, og i kveld skal jeg se Black Swan.
I morra har jeg lyst til å gå en tur i sola.
I overimorra skal jeg pakke og legge meg tidlig.
Og fredag reiser jeg til deg <3

Birte sa...

hærli :) gler mej til å ete me ne mjau!