fredag, januar 13, 2012

Hallo partypeople!

crop image


Det er (snart) midten av januar, og det er (heldigvis) ikkje ti minusgrader ute! Wihu! Eg håper våren kjem før vi anar det, og at vi går mot lysare tider. 2012 har foreløbig ikkje komt med så mykje endringar, med det er framleis eit deilig, nytt år. Eg kan jo ta ei kort oppsummering av 2012 så langt:

♥ i romjula blei eg tante til ein liten kjekkas, som no har fått navnet Benjamin!

Photobucket

♥ eg har vore på årets fyrste tannlegebesøk, noko som var kjipt både for meg og lommeboka. Men overraskande bra plassering av bedøvelsen denne gongen, så eg er nummen på ein deilig måte.
♥ eg har hatt besøk av verdens beste Tore. Han har vore i Afrika dei siste månedane, og kva han har gjort der kan du lese her!

Photobucket

♥ eg har kjøpt ny inspirasjonsdagbok, så eg kan bli motivert for kvar dag i heile 2012. Og så er det også ei veldig fin avtalebok!

Photobucket

♥ eg har rydda vekk jula, og syns det er deilig med litt vårfargar no
♥ eg har enda ikkje baka i 2012. :O
♥ i går då eg skulle hente ved, spratt plutselig Steve-O (min ti år gamle katt, som har vore uteliggar dei tre siste åra grunna hund i hus) fram. Eg har ikkje sett han sidan i sommar, og trudde han hadde "lagt på røret", for å sei det slik. Men neida, der stod han og mjaua og ville ha kos. Etter fleire år. Eg lokka han inn i gangen med middagsresta, noko eg aldri skulle ha gjort. Når han fyrst hadde komt inn (for fyrste gong på tre år), ville han ikkje ut igjen. Eg ser jo den. Men Jackie (hunden) viste ikkje like stor gjensynsglede som meg då katten kom inn. Eg hadde eit svare strev med å halde dei adskilt i kvar sitt rom, men til slutt gjekk gjensynsgleda over med meg også, så eg bar han ut i kulden igjen. Sidan har han holdt seg rundt huset og remjar kvar gong eg går ut eller inn. Hadde eg visst det blei slikt eit styr, hadde eg aldri lokka han inn med kalde poteter. Så no sit eg her, med ein gretten hund inne og ein innpåsliten uteliggarkatt ute. Kva skal ein sei.

Så slik er det. Og eg håper januar held fram slik, med uventa kattar og rare ting. For livet er jo til tider ganske morsomt. Og det er snart vår!!

Photobucket

Photobucket

4 kommentarer:

Birte sa...

haha! Idag igjen?? Girkje sej dinna katten nei. Våren ska bli bra!! :)

Maria sa...

Haha, jeg ler av Steve-O og Jackie! Deilig å lese litt fra deg igjen :D Savner deg litt ekstra i dag! Jeg er sjuk og hjemme fra jobben. Har bodd på sofaen sida jeg sto opp ca elleve, med nyoperete Arne som kom hjem i går, te, og nye episoder av How I met your mother og Community. Ganske kos, utenom hodepina og den generelle uvelhetsfølelsen :)

Iren sa...

hehehe, ej flira godt her ej sete:) Du e god å skrive also!
klem

Gunhild sa...

Så fint/hyggelig du skriver, Anna :)