onsdag, januar 04, 2012

2012

Godt nyttår! Eit godt, nytt år. Det er deilig å starte på eit nytt år, og det gamle året høyrer fortida til. No står du på startstreken av eit nytt år, ei ny framtid. Du kan fylle dette året med draumane dine. Med gode idéar og forventningar. Ny inspirasjon og meir motivasjon. Kanskje kjenner du litt på bekymringane eit nytt år fører med seg. Men ein må ha dårlige dagar for å vite kva ein god dag er. Og tårene kan kome som bølger, byggje seg opp og slå inn, eller kome som dønningar. Men du har fleire ombord i båten din, så ein må vere litt kaptein også. Kjenn kor deilig det er å tenke på at den neste årstida som er like rundt hjørnet, er våren. Så grip tak i draumane dine med begge henda, kast deg inni det, og ikkje tenk så mykje på kvar det vil føre deg eller kvar du vil ver om 10 år. Det er no det gjelder. Det er no du skal skape, vekse, leve, erfare, smile.

Photobucket

Eg vil at 2012 skal vere eit godt år for deg og meg, der draumane våre kan spire og gro, og blomstre i kapp med oss sjølve.
Difor har eg starta det nye bloggåret mitt, med å spele inn ein song. For då kjenner eg at det spirar litt inn i meg.

7 kommentarer:

Julia sa...

Du e nydelig Anna! <3

Kristin sa...

<3 <3 Flinke Anna

Maria sa...

Hjerte hjerte!

Dagny sa...

Aaaah, fiiint! Du e flinke du! :D <3

Sigg sa...

Ej ønske mej en cd! Kati den kjøme ut? å kan ej designe covere? :)

"En drøm er en drøm så lenge man ikke tror på det. Med en gang du tror på det blir den et mål"

....eller nåke sannt...huskakje hælt kor sitate va,men va dinna meininga! ;)

Ire sa...

Du e bære so flinke Anna :)
Nydelig å høyre på <3

Henriette sa...

Flinke du e :)