onsdag, juli 29, 2009

Påfyll.

No er alt over, og det eg er tom inn i meg. Gravferda var i går, og den var akkurat slik ho villa hatt den trur eg.
Og no er det over. Noko manglar.
Men slik er livet. Eit liv er over, og nytt kjem til. Rart!

Eg har fått bronkitt, og hostar og hostar.
Ligg for øyeblikket på senga og har det greitt.
Fyller på med musikk og gode venar.
PG har komt frå Japan, og eg gler meg SÅ til å treffa han igjen!!!
(Dette fordi eg er så glad i han.)
Og John Mayer syng mjukt til meg.
Og i kveld skal eg på kino og sjå 6. Harry Potter filmen ein gong til.
Så det vert vel bedre etterkvart.



Frå ei gammal minnebok på Hareid Sjukeheim:
"Å leve det er som havet, å spegle ein himmel av!"

3 kommentarer:

Maria sa...

God bedring Anna-lille!

Maria sa...

(Harry Potter var forresten BRA, jeg koste meg på kino i Halden (!) og satt med beina i setet sore deler av filmen.)

Anna Josefin sa...

Takk! :)
veit, den e kjempeBRA! sett den twice no. og før ej såg den på kino såg ej dei andre filmane i følgande rekkefølge:
1-2-3-4-5-6-3-4-5-6 :D

no stende ej for øyeblikket bak skranken på ishavsmusèet!