søndag, april 19, 2009

Jaja, så hva skal man si?

Eg er heilt opp i øs av det deilige veret det er ute no! Sol og HOT HOT HOT! :D
Det er eit sikkert sommarteikn når det ikkje er mørkt ute når eg går frå jobb kl 22!
Ellers har eg vore på seinvakt i kveld, ei LOL vakt med mykje styr. Måtte berre flire og tenke for eit freakshow eg var midt i. Men eg elskar det. Ja, du las rett, eg ELSKAR jobben på skjerma avdeling! Haha.
No skal eg gå å legge meg. Og lese? Har begynt på fyrste boka igjen. Twilight. Men eg merkar eg hoppar over mange sider, så det var kanskje for tidleg å begynde på nytt same dag som eg var ferdig med siste boka? Eg treng BOKTIPS! :)
Skal på tidlegvakt i morgon, så eg må nok berre finne senga. For eit innlegg. Å HERLIGHET!! God natt!

3 kommentarer:

Silje sa...

Åh! Du må lese TYL av Halvord Folgerød og Finn Tokvam. Den er sikkert heilt annaleis enn Twilight, men den er lettlest, knakandes god og veldig morsom!! Alle i familia mi fekk den i julegåve av meg. Ellisiv har den så du kan låne med ho.

Anna Josefin sa...

Jippi! :) då ska ej låne den me hinne.. ;)

Anonym sa...

Å HERLIGHET!!