torsdag, januar 18, 2007

Too early seen unknown, and known too late!




For ein vakker film.
Meg, telys i heile stua, dyna, Leonardo & Claire, hjartesukk og evinneleg mange fine kjærleikserklæringar. Dette har vore min heime-åleine-kveld i bråten. 
Eg vert like rørt, glad og misunneleg kvar gong Desiree syng Kissing you, og Romeo og Julie finn kvarandre gjennom akvarieglaset.

        

"Did my heart love 'till now? Forswear it sight. For I never saw true beauty 'till this night."





"Goodnight, goodnight! Parting is such sweet sorrow that I shall say goodnight till it be morrow!"


Mr. Shakespear kunne å få sagt det. Han var nok ein god mann.
Måtte min Romeo kome like brått og romantisk inn i mitt liv!

2 kommentarer:

Helene sa...

Jeg tror jeg elsker deg mer...vil du være min Juliet??????SMASK!

Anonym sa...

Go bedring då kjære! :)

Å drøym om na Romeo.. din Romeo, ikkje na sleipe Leonardo..!