søndag, januar 07, 2007

O jul med din glede.

"Ta deg god tid til å vere lykkeleg" las eg i går. Tippa det er ei god retningslinje sidan Kristin hadde skrive det på ein lapp og hengt opp på veggen på bakrommet på butikken. Det er viktig å ikkje oversjå dei små øyeblikka, det er dei som er med på å gjere i allfall meg lykkeleg. Difor vil eg ta meg god tid til å vere lykkeleg. No er ferien, jula og ikkje minst året over. Det har vore eit kongebra år, men frykt ikkje mine medmenneske, eg tippar the big 07 blir eit veldig bra år det også...;)

I går hadde vi årets fyrste og fjorårets siste juleselskap, og her kjem nokre highlights frå selskapet og resten av jula på Hareid.

















Det hedenske pepparkakehuset blei kristna før det fall.


















21 episoder på èit døgn...





















Møre's kjære Brænne-bruser som austlandet ikkje kan oppdrive. Luks, Eplerose, Ananas-, Pære-, Bringebær- og Festbrus.



















Andrine, mitt suskenbarn på 5, underheld ved middagsbordet.



















Eliah kjempesjokka etter hans entrè og alle begynte å flire...hehe..

















MI søte Kristin...:)









Samsung har gjort det stort i familia vår!
















Ligretto var sjølvsagt ein hit.












Steve-O slækka...:)

7 kommentarer:

Anonym sa...

sier bare andrine jeg..kjære vene:)

Anna Josefin sa...

hehe:) bestisen din!!

Ingunn sa...

åh shit jeg savner hareid...

vil gjerne opplyse om at BRÆNNE BRUS hadde sin egen butikk på biri før!!!!!!!!!!! det var tider, det! husker morfar tok meg med opp dit. også fikk jeg velge ut åssen brus jeg ville ha (fersken var veldig god) og jeg tror tilogmed han hadde godteri, han karen. Brænne, og veldig mye annet, binder oss nærmere hverandre enn en skolle tru gjekk an!!!!!!!! :D

Ingunn sa...

forresten drakk jeg mye brus når jeg var liten. åt også veldig mye godteri.

Anna Josefin sa...

heheh... brænne e tingen!!! :D
tydligvis he Biri oppfatta d...du veit, der e en viss hareid-biri connection!! ;)
kom da, magic number!

Sigrid sa...

HAHAHA!!! Såg ut som Eliah hadde sett eit spøkjelse!!! men er ikkje rart han var sjokka han som skulle gjere ein kjempe entrè i six-pencen sin so begynte alle berre å storflire! blei heilt
satt ut han..

Anonym sa...

Meina du at ej produsera hedenske bakverk? :/