tysdag, november 21, 2006

Tuba-Terje, Askepott og jakten på kjærleiken.

Askepott says:
såg du bonderomantikk??
Eli-Sølvi says:
ja..... e d du so e askepott

(...)

Eli-Sølvi says:
ken du lika best da?
Eli-Sølvi says:
post-Linda syns han Harald e for prektige
Askepott says:
håpe ho linn vinne, men tippa michelle vinne... å ej lika best ne silje me na harald
Askepott says:
ja, han e prektige! null kroppskontakt..


(for dei som ikkje veit det, Eli-Sølvi er mamma. Og vi diskutera bonderomantikk.)










Ellers må eg få vie litt plass til noko som opptek oss i Frantzebråtveien for tida, nemleg Tuba-Terje og hans voldsomme engasjement i hornblåsinga. (Terje er mannen i huset, han som bor oppe med familia si. Vi har diverre ikkje sikre kilder på at det er han som spelar, men vi likar å sjå det for oss.)
Brått kan det kome lydar som får oss til å tru at dei flytta på møblane sine oppe, og vi har tenkt at det var rart at det må skje så ofte. Men så høyrer vi hint av ein melodi, og må flire litt for oss sjølve. Takk TT! :)



Til slutt vil eg sitere min gode venn Anders i kantina på MF i går:
- Slør og perler, men ingen prinsesse!
Sot i fjeset, men ingen feier!
Pil og bue, men ingen jeger!















Hjertet mitt frydar seg når eg tenker på at det snart er jul! <3

5 kommentarer:

Anonym sa...

åååå...:) du vet bonderomantikk er det beste for en jente som meg..og terje for den saks skyld..

Anonym sa...

Ta me dej fløyta di å gå opp til na Tuba-T då! Kan bli et sjarmerande samspel de.. ;)

Blir de nåke kjærleiksjakt i Oslo då?

Lillian sa...

Hej på dej, Anna J! Koss deg går med dej? Koss går jakta på kjærleiken din? Funne ein kar så ven og fin?;) Puss och kram!

Sindre aka Sid sa...

masse kjærlighet fra meg til deg, utan jakt!

Anonym sa...

Kan dine ivrige lesarar vente seg eit nytt bonderomantikk-innlegg ikveld? ;)