laurdag, juni 02, 2012

love is a verb




love is a verb, it ain't a thing 
it's not something you own, it's not something you scream
when you show me love, i don't need your words
yeah love ain't a thing, love is a verb


Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Verdens finaste song med verdens finaste John. Treng ikkje stort fleire ord då, på den fyrste laurdagen i juni og ein er sjuk og kjenner seg pittelitt åleine og kanskje treng eit lite smil eller fine ord. Eg har komt heim frå bestevennane i Oslo, det er altfor kaldt for å vere sommar på Sunnmøre, og eg har to typar halsdrops og hostesaft på bordet. Då er det best å late igjen augene og tenke på den finaste du veit.

so you gotta show, show, show me

Photobucket

PS! Fine Hjartesmil har linka til bloggen min på sin blogg :) Eg blei så glad når eg såg bildet mitt kom med her!

1 kommentar:

Maria sa...

Du kan trøste deg bittelitt med at det er altfor kaldt til å være sommer i Oslo også, det var seks grader da jeg gikk på jobb fredag, og kald nordavind. Også er jeg veldig glad i deg! BFF